Hotel Balladins Esbly Marne La Vallee

Hotel Balladins Esbly Marne La Vallee
3,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Balladins Esbly Marne La Vallee voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Balladins Esbly Marne La Vallee in het Nederlands

Als je niet teveel verwacht is het prima

glenn
21-7-2012

Zoals de titel al aangeeft moet je van dit hotel/hostel nie teveel verwachten, maar daar is de prijs ook niet naar. Het hotel ziet er aan de buitenkant uit als een gevangenis. Wanneer je hier doorheen kijkt en je kamers beoordeeld is het prima te doen, ok de kamers zijn erg klein en de badkamer is van plastic meubulair maar ach... De mensen van de receptie zijn vriendelijk en praten goed Engels. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en men krijgt iedere dag schone handdoeken/beddengoed. Eveneens kan met de auto gratis parkeren

Het hotel ligt slechts op 8 km van Disneyland Paris af en 10 km van een groot winkelcentrum met eetgelegenheden. Parijs centrum ligt op een half uurtje treinen van Esbly station naar station Gare du Est.

Al met al voor €100 euro drie nachten is het prima!!!

Geen hotel maar verblijfplaats

Paul
8-7-2012

Dit is het slechtste hotel waar ik ooit een verblijf geboekt heb. Het hotel ligt op zich in een rustige mooie omgeving, dichtbij Disneyland maar wel 45 minuten van Parijs.

Dit was meteen het meest positieve aan het hotel. Bij aankomst bleek er geen personeel aanwezig te zijn in het hotel. Hier is het de bedoeling dat je via een computer automatisch incheckt, helaas stond onze reservering niet in het systeem. Daardoor hebben we moeten wachten op een medewerker. In en rondom het hotel lopen allerlei duistere figuren rond, jongens op scooters en zigeunerfamilies die onderdak zoeken in de hal van het onbeheerde hotel.

's Nachts en 's ochtends is er continu geluidsoverlast van schreeuwen, kloppende dronken mensen. De kamers zijn zeer primitief, je hebt een tv en een bed met een douche en toilet. De douche en toilet zijn echter van plastic en campingkaliber. Het ontbijt is absoluut dramatisch, dit mag geen ontbijt genoemd worden.

Gelukkig heb ik geen fortuin betaald aan dit hotel.

Pure horror

Femke van Gorp
4-8-2011

Het hotel is ontzettend smerig, de kamer is extreem klein en de badkamer lijkt wel een caravanbadkamer. Er was schimmel tegen de muur, een geplette vlieg tegen de muur, haren in het bed..

Het bed is gewoon een houten plank met een matras op. Wij hebben hier niet geslapen en ons geld teruggeëist. De verantwoordelijke zijn excuus was dat ze nog "aan het werken zijn". Het verdere personeel dat er rondliep was ronduit marginaal. Dit is schandalig, het is misschien goedkoop maar dan nog mag men zoiets niet aanbieden. Hopen dat de gezondheidsinspectie eens langskomt zodat ze voor goed dicht kunnen doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balladins Esbly Marne La Vallee in Isles-les-Villenoy (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balladins Esbly Marne La Vallee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.