Reviews over Isles-les-Villenoy (Seine et Marne)

best een redelijk hotel voor die prijs(via Touroperator 33

wendy ,
    28-12-2006

best een redelijk hotel voor die prijs(via Touroperator 33 euro voor 2 personen p.nacht)

tsja je moet niet te veel verwachten voor die prijs, maar we lagen paar minuten van disney af, en daar ging het om...

kamers klein ,en douche ook klein maar wel schoon.

goed te doen voor een nachtje...

Prima hotelletje voor 1 of 2 nachten

Sandra,
    16-10-2006

Prima hotelletje voor 1 of 2 nachten.

Lekkere slaapplaats met douche en wc voor een lage prijs(28 euro via internet).

Ontbijt(4,65) was heerlijk, alleen een heel ongezellig ingerichte eetzaaltje wat eigenlijk te klein is voor de aantal gasten die er kunnen slapen.

Daarnaast kon het tot maximaal half 10.

Als ik er nog eens heen ga ontbijt ik wel elders

Prima doorgangshotel

Fam. van Leussen,
    18-4-2006

Prima doorgangshotel. We hebben hier 1 nacht geslapen voorafgaand aan ons bezoek aan Disneyland. 29 euro per nacht per kamer met wc. Wij vonden het goedkoop. Het ontbijt kun je bijboeken maar is wel heel erg simpel.

Simpele kamers maar schoon en de auto konden we parkeren op een afgesloten parkeerplaats.

Wij waren tevreden.