Aparthotel Residhome Paris Guyancourt

Aparthotel Residhome Paris Guyancourt

7.9Goed

Frankrijk, Ile de France, Guyancourt (bij Paris)

Op vakantie geweest naar Residhome Paris Guyancourt?

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Paris Guyancourt voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

14 reviews over Aparthotel Residhome Paris Guyancourt

• 9Marjoke van Alphen28-09-2016

Prima verblijf in Guyancourt

Verblijf van 4 dagen (5 nachten) in hotel Residhome. Gewonnen via veiling.

Het is een prima, net en veilig hotel. Het terrein en daardoor de parkeerplaats is omgeven door een hek. De auto staat dus veilig. Een prettige bijkomstigheid is dat je niet meer hoeft te betalen voor het parkeren. Dat is gratis geworden.

Het personeel is zeer behulpzaam en spreekt van redelijk tot goed Engels. Als er wat is, ga naar de balie en het wordt geregeld. Ook schone handdoeken of legen van de prullenbak. Want dit wordt maar 1 keer per week gedaan. Wil je extra schoonmaak, kan je dat ook vragen, maar is niet nodig. Alles is zelf goed bij te houden. De kamer was op zich klein. maar niet te klein. De bedden zijn enorm groot en erg lekker. Had er graag willen blijven, alleen al voor de bedden. Er was een kitchenette en een waterkoker. Prima. 1 nadeel. Als je met zijn 2e bent is het lastig om te eten als er maar 1 stoel staat. Sanitair is schoon, al zijn er wel wat slijtageplekjes. Bad is groot genoeg om een doch te nemen. Die erg lekker is.

De ontbijtzaal was netjes, het buffet goed en werd constant aangevuld. De eieren zijn rauw en moet je zelf nog koken in een warm waterbak. een zacht ei kost minstens 10 minuten. Tijden staan er niet bij.

Versailles is goed te bereiken. Zo wel per bus als per auto. Parkeren voor het paleis is duur, maar wel makkelijk. Zeker als je vroeg bent. Let op. Bij vertrek, vooraf betalen bij de kassa in de muur van het paleis. Staat niet aangegeven, wat lange files veroorzaakt.

Neem bij aanrijden de nieuwe route rond Parijs, via de tunnels. Deels tol. Wel blijven opletten, want de tomtom heeft problemen met het uitrijden.

Tips voor restaurants. De Mac is op 1 kilometer. de weg volgend. Beter. Restaurant The Guest. Een Italiaans restaurant met een Nederlandse ober. Ik kan de Ossobuco van harte aanbevelen. Let hier wel op om de auto Niet in de garage te zetten. Die gaat om 20.30 dicht. Staat niet aan gegeven. Verder La Battarie. Eten in een oud fort.

Gereisd met partner in september 2016

• 8jessie10-08-2015

Fijn verblijf hotel dichtbij Versailles kasteel

Gewonnen via veilingen. Ontbijt goed. 2de ochtend van ons verblijf waren we rond kwart voor 9 in de ontbijt zaal, eten was op door de vorige gasten, niet aangevuld. Dus we moesten even wachten tot het personeel alles weer had klaargezet. Dus prima en snel opgelost. De kamer was fris en mooi, wel aan de kleine kant. Geen balkon. Fris en prettig bed, badkamer fijn alleen de douche straal was mwa. Wel constant warm water gehad. Klein keukentje erbij met vriesvak. De kamer wordt niet 'netjes' gemaakt per dag dus we moesten nieuwe handdoeken vragen de volgende dag. Die kreeg je bij de receptie mee. Het hotel ligt 10 minuten van kasteel Versailles af, dus echt perfect. Parijs is een half uur rijden dus vrij ver. TIPS VOOR VERSAILLES: neem een guided tour. Deze zijn erg leuk en 7 euro pp. Hiermee kan je de mega lange rij (anderhalf uur!!) skippen!!!! Parkeer de auto op de parkeerplaats van het gemeentehuis. Scheelt je 25 euro per dag aan parkeerkosten.

Gereisd in augustus 2015

• 8veronique23-06-2015

karig ontbijt

Gewonnen via veiling, bij aankomst het resterende bedrag betaald. Dit was 2 maal parkeren a 8 euro en 4 maal ontbijt, 2 dagen voor 2 personen, ongeveer 60 euro. Bij uitchecken wilde men dit bedrag nog eens ontvangen omdat nergens vermeld stond dat het betaald was. Goede raad....vraag een bonnetje dat scheelt een hoop ergernis. Verder prima hotel met een karig ontbijt maar te ver van Parijs af.

Gereisd met partner in mei 2015

• 6krijtje03-02-2015

Niet echt klantvriendelijk

Twee overnachtingen in dit hotel. Ongezellige ontbijtzaal met twee smoezelig uitziende dames. Eieren waren groen gekookt. Personeel bij de receptie totaal geen klantvriendelijkheid. Verder redelijke kamer, maar niet superschoon.

Gereisd met partner in december 2014

• 7Raymond29-12-2014

Leuke plek, wel een beetje behelpen.

Erg klein, 1 stoel achter bureau. Een tafel die je kan uitklappen. Moet denk ik bij het bed gezet worden en dan zit je beide op het bed met de tafel voor je?!? of zo iets. Heel vreemd dat wel. Ontbijtzaal is erg klein voor zo veel mensen. Soms is er gen plek. Wij zijn er 4 dagen geweest. Handoeken hebben ze wel, maar je moet er wel zelf om vragen. Standaard 2 handoeken op de kamer, we hebben er bij de receptie wat meer bij gevraagd. Dat krijg je zonder problemen, ook toiletpapier of een vaatwasblokje kan je bij de receptie meekrijgen. De megnetron heeft ook een grill, maar geen oven Dat is opzich wel jammer. Wel vreemd wat we in nederland niet kennen, er zijn geen brandalarmen aanwezig op de kamers. 1x koude douche gehad en een storing dat de deur kaartjes niet werkte. Beide bleken meerdere gasten last van te hebben.

Gereisd met partner in december 2014

• 7cynthia glebbeek27-12-2014

prettig hotel, wel wat ver van Parijs

Het hotel was wel ok. Je moet eerst een kwartier met de bus en dan een half uur met de trein om in de stad te kunnen komen. Op zich goed te doen, maar niet heel dicht bij de stad dus. Bij aankomst in het hotel in de avond (in de ochtend de bagage gestald en toen Parijs ingegaan) hadden we geen warm water,receptie gebeld, zou met 1 minuut teruggebeld worden, werd niet gedaan, weer zelf gebeld en toen moest ik een schakelaartje omzetten en toen moest het water nog twee uur opwarmen, afknapper en slechte service! Ik zei dat ik dat vreemd vond, zei de receptioniste: it happens....Het overige personeel was trouwens wel heel vriendelijk.De koelkast stonk ontzettend en de prullenbak naar rook. De bedden waren heerlijk. Bij het lopen naar de ontbijzaal vroeg de schoonmaker of hij al kon beginnen (we hadden nog twee uur om uit te checken..) Dus nee. Beetje knullig allemaal. Ook wilden ze dat we betaalden voor parkeren terwijl we afgezet waren door mijn man...

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 8Nelis3525-12-2014

Leuk hotel, iets te ver buiten parijs

Een verblijf in dit hotel "gewonnen" op een veilingsite. Het is een goed hotel waar je goed je auto kan parkeren om vervolgens met ov naar Parijs te gaan. Door de forse prijzen in het franse ov zou je kunnen overwegen om een goedkoop hotel wat dichter in het centrum van Parijs te zoeken.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Mat29-08-2014

Zeer goed hotel

Goed hotel. Nette studio's. Vriendelijk personeel dat ook goed engels kent. Goed verzorgd ontbijt. Om naar Parijs te gaan kan men goed de auto parkeren bij station Saint-Quentin-en-Yvelines (in augustus gratis) en daar de RER nemen. Met een "Mobilis"-ticket van € 16,10 kan men de hele dag in en uit RER en Metro. Naar centrum Parijs duurt dan ongeveer 35 minuten.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Marc20-08-2014

Geweldig

super goed hotel heeft maar 3 sterren maar mocht van mij ook 4 sterren hebben .alles super geregeld daar heel vriendelijk ,en de kamers zien er geweldig uit .ontbijt is ook goed alles wordt meteen bij gevuld. Mcdonalds ligt op 700 meter afstand,er ligt een chinees en een grilroom dus keuzes zat . ik zou er zo weer heen gaan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8ellen janssens30-07-2014

Mooi hotel. Veel te ver van Parijs.

Op het hotel niks aan te merken. Weinig te doen alleen in de omgeving. Te ver van Parijs. Met bus en trein doe je er 1,5 uur over om in Parijs te komen. Ontbijt en kamers prima en netjes.

Gereisd met partner in juli 2014

Aparthotel Residhome Paris Guyancourt info