Sorteren

Reviews over Grez sur Loing

Een nacht op doorreis geweest.

Marcel
    13-8-2013

Prima voor een overnachtje, maar zou er niet langer willen blijven. Sanitair is oud. Douches met trekkoordjes die nauwelijks naar beneden te trekken zijn, of drukknoppen, die het nauwlijks doen. Water is wel warm tot heet.

Uitstekende prijs/kwaliteit

tim joye
    23-7-2013

Prachtig gelegen camping, super vriendelijke uitbater. Zeer behulpzaam.

Mooie ruime plaatsen. Goed onderhouden.

Zeker nog een keer

rook
    19-8-2010

Wij kwamen op deze camping uit omdat wij onderweg naar het zuiden file hadden, campingboek gepakt en hierheen gereden.

Camping is sober, maar prima, douches en afwas super warm water, komt niet vaak voor op een camping...

Lekker een automaat kopje koffie/chocolademelk voor 0,50 euro.En met de kids groot spel 4 op een rij gespeeld en er was zelfs een tuipperwareochtend met lekkers.

Een aanrader is het plaatsje Provins, een middeleeuws stadje met ridder voorstelling, erg leuk voor de jongens jong en oud.

Deze camping komen wij zeker nog eens als we op doorreis zijn...

Super camping

Jasper
    5-8-2010

Wat een perfecte camping is dit,

Goed koop, perfecte ligging voor klimmers, aangezien het niet ver van de klimgebieden ligt. lage prijs en super vriendelijke en gastvrije campingbazen. daarnaast kan je lekker zwemmen in het riviertje!

Uitstekende camping voor klimmers

Theo
    1-3-2010

Vaste prik deze camping wanneer ik boulderen ga. Sanitair schoon en kampvuurtje is sommige plaatsen toegestaan. Zwemmen in de rivier is helaas niet toegestaan, maar wel verfrissend. Dorpje op vijf minuten voorziet in het nodige. Goed restaurant b.v.

Grez sur Loing scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews