Hotel Le Manoir de Gressy

8.2Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Gressy-en-France

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Le Manoir de Gressy voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

31 reviews over Hotel Le Manoir de Gressy

• 8luca22-02-2015

aanrader

wij zijn hier geweest met een weekendje euro-Disney en het is een super hotel je komt er tot rust na een drukke dag,het eten is er heel lekker zeker een aanrader,we zullen dit zeker nog is doen .

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 5edgar13-09-2013

je komt hier niet voor je rust

Komen al 6 jaar tijdens de beurs, was nu laatste keer

Bijna elk jaar is er wel een bruiloft met muziek maar dit jaar was er tot 4:20 kei hard geluid en toen we eindelijk sliepen werden we om 6:00 gewekt door het gegil van dronken gasten die gingen zwemmen.

Kamers zijn warm en er is geen airco of een ventilator dus je raam moet wel open.

Personeel is altijd al erg ongeïnteresseerd maar de laatste keer was het nog erger. Verder hadden ze dit jaar een buffet ipv a la carte maar daar vroegen ze nog steeds €49 pp voor ex drank.

Ik heb ze nog een vriendelijke mail gestuurd dat ik niet zo best geslapen had en dat een ventilator wel handig zou zijn maar geen reactie. Bij uitchecken vragen ze ook niet of alles naar wens was maar waarschijnlijk weten ze het antwoord al.

Ligging is mooi, in de buurt is niets, parkeren is gratis vd deur. Hotel is verouderd maar niet echt duur. (€140 per nacht p kamer) ontbijt is goed, diner veel te duur. Parijs is 40 min en Villepinte 25 min met auto.

Gereisd met partner in januari 2013

• 4Peter Vantieghem11-07-2010

Vermijd dit hotel!

Tijdens ons verblijf in een standaardkamer was het buiten 30°. We hadden geen airco in de kamer en men bood ook geen ventilator aan of zo. De badkamer was overduidelijk aan renovatie toe. Warm water was er nauwelijks en er kwam eigenlijk nauwelijks water uit de kraan... Het ganse hotel is "outdated". Vergane glorie en de naam 4* absoluut niet waardig. Het zwembad is OK. Wij hadden de pech om er tijdens het WE te zijn. Zonder te verwittigen sluit men gewoon het restaurant omdat er een huwelijk plaatsvindt. Men doet ook niet de moeite om andere resto's in de omgeving aan te bevelen. We moesten dus zelf onze plan maar trekken. De omgeving is doods en er is absoluut geen enkele bezienswaardigheid.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Jes07-12-2008

Luxe, Rust, heerlijk

Heerlijk hotel, luxe en rust. 30 min van parijs. Top!!!

Gereisd met partner in december 2008

• 9koen29-08-2008

mooie seminarielocatie nabij Parijs

2 dagen verbleven voor een seminarie. Gressy is een klein dorpje vlak bij CdG vliegveld. Ligt dus ten noorden van Parijs en is dus zeer goed te bereiken vanuit BE. Toch nog een goed half uur rijden naar de péripherique indien je zou willen gaan stappen. Service was prima, net als maaltijden. Kamers zeer ruim en verzorgd.

Zakelijk gereisd in juli 2008

Hotel Le Manoir de Gressy info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages