Hotel Le Manoir de Gressy

Hotel Le Manoir de Gressy
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Manoir de Gressy voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Le Manoir de Gressy in het Nederlands

aanrader

luca
22-2-2015

wij zijn hier geweest met een weekendje euro-Disney en het is een super hotel je komt er tot rust na een drukke dag,het eten is er heel lekker zeker een aanrader,we zullen dit zeker nog is doen .

je komt hier niet voor je rust

edgar
13-9-2013

Komen al 6 jaar tijdens de beurs, was nu laatste keer

Bijna elk jaar is er wel een bruiloft met muziek maar dit jaar was er tot 4:20 kei hard geluid en toen we eindelijk sliepen werden we om 6:00 gewekt door het gegil van dronken gasten die gingen zwemmen.

Kamers zijn warm en er is geen airco of een ventilator dus je raam moet wel open.

Personeel is altijd al erg ongeïnteresseerd maar de laatste keer was het nog erger.

Verder hadden ze dit jaar een buffet ipv a la carte maar daar vroegen ze nog steeds €49 pp voor ex drank.

Ik heb ze nog een vriendelijke mail gestuurd dat ik niet zo best geslapen had en dat een ventilator wel handig zou zijn maar geen reactie. Bij uitchecken vragen ze ook niet of alles naar wens was maar waarschijnlijk weten ze het antwoord al.

Ligging is mooi, in de buurt is niets, parkeren is gratis vd deur. Hotel is verouderd maar niet echt duur. (€140 per nacht p kamer) ontbijt is goed, diner veel te duur. Parijs is 40 min en Villepinte 25 min met auto.

Vermijd dit hotel!

Peter Vantieghem
11-7-2010

Tijdens ons verblijf in een standaardkamer was het buiten 30°. We hadden geen airco in de kamer en men bood ook geen ventilator aan of zo.

De badkamer was overduidelijk aan renovatie toe. Warm water was er nauwelijks en er kwam eigenlijk nauwelijks water uit de kraan...

Het ganse hotel is "outdated". Vergane glorie en de naam 4* absoluut niet waardig.

Het zwembad is OK.

Wij hadden de pech om er tijdens het WE te zijn. Zonder te verwittigen sluit men gewoon het restaurant omdat er een huwelijk plaatsvindt. Men doet ook niet de moeite om andere resto's in de omgeving aan te bevelen. We moesten dus zelf onze plan maar trekken.

De omgeving is doods en er is absoluut geen enkele bezienswaardigheid.

2008

Luxe, Rust, heerlijk

Jes
7-12-2008

Heerlijk hotel, luxe en rust. 30 min van parijs. Top!!!

mooie seminarielocatie nabij Parijs

koen
29-8-2008

2 dagen verbleven voor een seminarie.

Gressy is een klein dorpje vlak bij CdG vliegveld. Ligt dus ten noorden van Parijs en is dus zeer goed te bereiken vanuit BE. Toch nog een goed half uur rijden naar de péripherique indien je zou willen gaan stappen.

Service was prima, net als maaltijden.

Kamers zeer ruim en verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Manoir de Gressy in Gressy-en-France, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Manoir de Gressy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.