Sorteren

Reviews over Fontenay Tresigny

Goed hotel voor weinig geld (kinderen gratis !!)

Klaas
    1-1-2009

Wij, 2 volw. en 2 kinderen van 7 en 9 jaar, zijn er met de kerst 7 dgn geweest. Voornamelijk voor bezoek aan Disneyland, maar ook voor Parijs. Niet erg grootte maar keurige kamer met 2 pers. bed + twee 1 pers. bedden waarvan 1 stapelbed. Ruime badkamer met bad/douche/wc en wastafel. Erg schoon, prima bedden. Tv en waterkoker met koffie/thee/koekjes aanwezig. Gratis WiFi voor eigen laptop. Ontbijtbuffet fantastisch !! Ligging erg gunstig: 20 min. van Disney, 8 km van RER station naar Parijs. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt op loopafstand. Kortom een aanrader voor een prima slaap en ontbijt plaats zonder poespas (stadje stelt niet zo veel voor, weinig vertier in directe omgeving). Wij hebben niet in het hotel gegeten, wat wel mogelijk was, maar de menukaart zag er wel goed uit en zeker niet duur: € 9,50 voor een dagmenu.