Hotel Ibis Styles Fontenay

HotelWeer vandaag26°14°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Fontenay voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Styles Fontenay in het Nederlands

Leuk hotel

Whitley
8-10-2012

Leuk ingerichte kamers in verschillende thema's, wel klein (de badkamer). Maar alles was netjes schoon en modern ingericht. Handig dat het station zo dichtbij is, je kijkt erop uit. Eigen parkeergarage. Het personeel is behulpzaam. Ontbijt is goed, niet bijzonder.

Net hotel voor wie het centrum van parijs wil verkennen en naar disneyland wil gaan.

Het hotel staat tussen allemaal kantoorgebouwen buiten de ring van parijs. In de directe omgeving is niks te doen. Aan het eind van de straat is een RER station, de ene kant op ga je naar disneyland met de trein, de andere kant op is naar centrum parijs. Retour is net geen 15 euro voor 2 volwassen en 2 kinderen onder de 10.

Voor de kinderen is er een speelhoekje met vtec computers, het hotel heeft verder gratis Wifi.

Ontbijt buffet is eenvoudig maar goed.

Kamers waren netjes en schoon, voor gezinnen kun je beide tussendeuren tussen 2 kamers open maken.

We hadden dit hotel gekozen vanwege zijn ligging aan de metro richting Parijs en de Disney parken. De auto konden we gratis parkeren in de ondergrondse parkeergarage. Het hotel oogt van binnen heel modern. De kamers zijn heel kleurig en modern ingericht. We hadden een familiekamer geboekt, waarbij we een dubbele kamer met tussendeur kregen. Heel leuk dus voor de kinderen, want zo hadden we ineens 2 toiletten, 2 badkamers, 2 TV's, en 4 bedden. Het ontbijt was in buffetvorm en compleet genoeg conform Franse stijl (broodje, jam, koffie, thee). Prijs was heel goed voor wat je uiteindelijk kreeg.

Eindelijk een hotel dat het begrijpt

Joost
11-1-2011

Het All Seasons hotel in Fontenay-sous-Bois is een simpel maar goed hotel: wifi, koffie, thee, en mineraalwater zijn er bijvoorbeeld gratis. Eindelijk een hotel dat hier geen belachelijke bedragen voor vraagt, maar begrijpt dat dit dingen zijn waar een gast behoefte aan heeft. De kamers zijn goed maar niet bijzonder, en het ontbijt is voldoende divers. Parkeren kan in de naastgelegen gratis garage, en met de metro (op 100m) ben je in 15 minuten in Gare de Lyon. Overigens kan het op de weg ernaar toe wel druk zijn.

Kamers niet ruim maar wel schoon en super modern, nwe badkamer met heerlijke douche+bad, ontbijt prima verzorgt, niet uitgebreid maar vers stokbrood, toast, pain au chocolat, heerlijke croissants.

Prima ligging als je een bezoek wil brengen aan Paris centre en Disnayland.

Hotel op 50 meter vanaf RER-metro station waarmee je overal komt, Paris-centre 15 minuten en naar Disneyland half uurtje .

Hotel heeft eigen restaurant, modern strak design, eten ok maar wel redelijk prijzig. Wil je iets goedkoops eten dan is er een shopping mall op 50 meter voor het hotel met grote supermarkt, KFC, Mc Donalds, Pizza hut een prima alternatief. Tevens vind je daar enkele kleding winkeltjes etc.

De prijs / kwaliteit voor dit hotel is TOP. Zou het zeker en gerust aanraden !

Geniet lekker van een paar dagen Parijs !!

Heringericht in 2009; dicht bij RER-netwerk

Fam. Mulderss
25-10-2009

Familie-suite geboekt (2 kamers met tussendeur); okt. 2009 heropend; geheel gerenoveerd; nieuwe (grote) bedden, nette kamers en sanitair. Ontbijt op z'n Frans, maar in orde. Dicht bij RER-station dus binnen 15 minuten in hartje Parijs. Gratis parkeergarage naast hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Fontenay in Fontenay-sous-Bois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Fontenay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Styles Fontenay scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.