Hotel Nouvelle de Villemartin

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Prima hotel voor doorreis

sdheijer, 11-8-2013

Op weg van Nederland naar de Dordogne is dit echt een prima tussenstop. Rustig, sfeervol en vlakbij de doorgaande route. Je kunt in het kasteeltje eenvoudig Frans eten voor een redelijke prijs.

Kasteel-hotel

Marcel, 16-6-2013

Erg (oud) kasteel met bescheiden hotel aspiraties. Vlak langs de RN20 hebben we dit hotel gevonden voor onze terugreis naar NL. Kamers zijn netjes en goed verzorgd. Het hoofdgebouw is verouderd maar ademt wel historie. Er waren weinig gasten tijdens ons verblijf. Mooie tuin. Ons verblijf was in het zgn koetshuis achter het hoofdgebouw. Petit dejeuner was simpel maar lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nouvelle de Villemartin in Etampes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nouvelle de Villemartin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nouvelle de Villemartin scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.