Camping Les Petits Pres

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Corrie Groen
20-6-2018

Hier 1 nacht gestaan,onderweg naar de westkust, prima overnachtingscamping, sanitair gedateerd, maar alles werkt en was schoon.

Prima organisatie op deze propere camping

Hilde Peters
19-9-2017

De ontvangst is hartelijk,alles loopt op wieltjes,goed georganiseerd.Spijtig dat er zoveel verkeer is op de vlakbij gelegen weg.Dourdan is een prachtig stadje op wandelafstand,winkels zijn vlakbij.Sanitair is verouderd maar zeer proper.Aan elke staplaats hangt een vuilniszak,geen gedoe met stinkende vuilcontainers.Jammer van het verkeer en blijkbaar ook een vliegroute boven de camping.

leuke camping voor kort verblijf

familie Wieland
10-9-2017

Wij hebben hier reeds verschillende jaren gestaan op de doorreis. Ontvangst is goed. Als je maar voor 1 nacht komt krijg je een doorreis plekje. Als je aangeeft voor meerdere dagen te blijven kun je ook een mooiere plek krijgen. Er valt genoeg te beleven in de omgeving om er meerdere dagen te blijven. Wij zijn met de trein naar Parijs geweest (een voordelig ticket voor trein-metro is verkrijgbaar op het station in Dourdan). Kasteel Fontainebleau en de uitgestrekte, rustige bossen van Rambouillet zijn meer dan de moeite waard voor een bezoek. Ook goede mogelijkheden voor boodschappen. Voor ons een mooie start voor onze Frankrijk vakantie.

Prima doorrij camping

Fam. Oosterlaan
9-8-2017

Het is een zeer eenvoudige camping met speeltuin.

Je staat in rijen naast elkaar. Er is geen winkel op de camping of andere faciliteiten, behalve een speeltuin en groot veld om te voetballen.

Wel heel dichtbij een MAC en een supermarkt (laatste niet open op zondag)

Toiletgebouw verouderd, maar wel schoon.

Voor een doorrij camping een prima.

Goede doortrekcamping

Fam. Scherpenzeel
3-8-2017

Camping les petit pres is een goede doortrekcamping tussen Parijs en Orleans. We zouden hier niet voor meer nachten staan, maar dat blijft altijd persoonlijk.

Ontvangst was vriendelijk. De plekken zijn ideaal. Je kunt de caravan aangekoppeld laten.

Het sanitais is verouderd maar prima te doen. Warm afwaswater en oke douches. Vanaf de camping loop je zo het bos in met de hond. Voor kinderen is er weinig.

Passantencamping aan doorgaande weg

T Wiersma
20-9-2016

Deze camping gebruikt voor overnachting als passant. Caravan kon aangekoppeld blijven, plaats werd door beheerder toegewezen. Grote plaatsen, door houten hekwerk afgebakend. Geen privacy. Ontvangst zakelijk nors. Sanitair verouderd, maar schoon. Aan drukke doorgaande weg gelegen, overigens s 'avonds weinig hinder van. De afstand tot de autoroute is 16 km en voor ons als passant te ver.

Prettige doortrek camping

W.Mol
23-6-2015

Fijne vriendelijke doortrek camping ong 45 km ten Z van Parijs.

Voor overnachten prima

Henk1963
15-8-2013

Echte overnachtingscamping die hier helemaal op ingericht is. Bijzonder is wel dat je perse een bepaalde plek moet gebruiken onder het mom dat de rest van de vele vrije plekken gereserveerd is, terwijl het al 7 uur is en er ook niemand meer voor die plekken gekomen is.

Sanitair is oud, wel is er een splinternieuwe babybadkamer als een soort oase in het oude gebouw.

Je kunt er brood bestellen, in de nabijheid is een supermarkt en MacD.

Niet slecht, maar kan beter

aafke
12-8-2013

Wij hebben hier op de terugweg vanuit de Midi Pyreneeën overnacht. Konden de camping eerst niet vinden, bordjes camping volgen (maar dit leidde bij ons tot wegopbrekingen e.d.). De naam van de camping vind je neit terug. Konden zo de camping op rijden, even inchecken, niet duur. Wij hadden een plek op het veld, wel veel muggen, sanitair oud, eind van de dag dat wij er kwamen niet erg schoon, wel een erg mooi babybadje (wij waren verbaasd hierover)! licht deed het niet overal, centrale ligging in Dourdan. Veel doortrekkende reizigers. Wel goede broodservice en niet duur. Minispeeltuin, erg basis maar voldoet. Wel mooi grasveld als speelveld.

Goede overnachtingscamping

lonneke_peter
1-8-2013

Wij hebben hier op de terugweg vanuit de Midi Pyreneeën overnacht. Konden zo de camping op rijden, even inchecken, kosten waren voor ons 20,50 incl. stroom (2 volw, 1 kind). Wij hadden een plek tussen de bomen, erg veel muggen, lek geprikt ;( Sanitair oud, wel schoon, licht deed het niet overal, dat is niet handig 's avonds.... Intermarche op paar minuten afstand. Even het centrum van Dourdan in geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Petits Pres in Dourdan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Petits Pres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Petits Pres scoort een 7.04 uit 10 op basis van 18 reviews.