Géén boekingskosten

Meer camping info

28 Reviews over Les Petits Pres

• 8Fam. Rezelman11-08-2022

Prima overnachtingscanping

Prima voor één of twee nachten. Klein speeltuintje, supermarkt op loopafstand, betaalbaar. Weliswaar verouderd, maar schoon (!) sanitair. Een aanrader als je op doorreis bent. Zeker omdat het maar 10 minuten van de snelweg is.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Leo25-06-2022

Camping is gesloten tot 20 juli 2022

We hadden niet goed genoeg op de website gekeken en stonden dus voor een gesloten poort. Op hun site staat dat deze camping, die we al eerder bezocht hadden en altijd plek had (voor de doorreis), 'complet' is van 8 juni tot 20 juli. Er is geen leven te bekennen, dus dat belooft niet veel goeds voor de toekomst.

• 8Peter Koenis13-09-2021

Goede Camping.

Sen.echtpaar met buscamper. Periode 04 – 05 september 2021. Vriendelijke medewerkers. 6 ampère. Vullen van schoonwater, met eigen slang, geen probleem. Lozen vuilwater geen probleem. Het ledigen van het chemisch toilet ging makkelijk. Er is warmwater voor de vaat. Sanitairgebouw ziet er schoon uit. Warme douche. Zonder oordoppen geslapen. Mooi veld voor één nacht verblijf. Nagenoeg vlakke kampeerplekken ; wij hebben niet op blokken gestaan (we zagen dat sommige grotere campers wel op blokken stonden). Voor langer verblijf is (voor zover wij het bezien) een ander veld beschikbaar. Apart veld voor tentkampeerders. Speeltuintje. 4G+ op de kampeerplek en wifi nabij de TV-zaal. Wij vinden dit een goede camping indien je op doorreis bent. En eigenlijk ook voor meerdere nachten gelet op de wandelmogelijkheden. Om de hoek een Intermarche supermarkt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9NielsA10-08-2021

Prima schone overnachtingscamping

Prima overnachtingscamping: Schoon sanitair, vriendelijke ontvangst, werd naar plek begeleid, goedkoop, afhaalpizza, supermarkt en pizza op loopafstand (15-20 min). Echt dikke prima! Verder geen faciliteiten op de camping op de TV zaal na. Verbeterpuntje: Plekke egaliseren.

• 7Frans en Lucia29-09-2019

Een echte overnachting camping

Echt alleen om de overnachten. Caravan kan asn de auto blijven.

• 7Wendy23-09-2019

Goedkope doorreiscamping

Als doorreiscamping prima, voor een nachtje. Geen luxe, geen inspirerende omgeving, maar prima. Enkele behoorlijk scheven plekken, met caravan wel te doen, maar met tent of vouwwagen een uitdaging. We hadden gereserveerd en waren vroeg, we hadden een prima plek. Begin augustus was het gortdroog, alles stoof, dat was wat jammer voor de vouwwagen. Op maandag om 7 uur startte er activiteit op het naastgelegen bouwterrein, maar geen last van gehad. Toch vroeg op om weer te vertrekken. Sanitair was wat ouder, maar schoon en prima douches. Het container sanitair was vooral erg krap. Een verderop gelegen McDonalds vestiging deed goede zaken met de campinggasten, Intermarche ook dichtbij voor de eerste (of laatste) Franse boodschappen. Als je goedkoop in de buurt van Parijs wilt overnachten en niet veel eisen hebt, dan is dit een prima camping. Volgens mij rijdt er dichtbij een trein richting Parijs.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8G25-08-2019

Prima om te overnachten op doorreis

Hier overnacht op onze terug reis. Personeel spreekt prima engels. Mooie verzorgde camping. Goed en schoon sanitair met name de " containers". Andere gedeelte is sterk verouderd en aan vervanging toe. Wel heel veel last van muggen gehad, lek geprikt. Dorpje is mooi met allerlei winkels. Intermarche om de hoek en iets verder de Aldi en Lidl met verse broodjes. Action en de Mac ook dichtbij. Al met al prima om te overnachten dicht bij de snelweg. Wij zijn binnendoor via de D116 ( richting Arpajon) naar Parijs gereden, mooie route en relaxt, verse broodjes bij de lidl gehaald. Hierdoor kom je op de N104 uit en kun je zo de buitenste ring ( la franciliene) om Parijs rijden, ideaal.

• 7Ernst-Jan Eck, van05-07-2019

Prima hygiënische doorreiscamping.

Simpel maar doeltreffend voor een doorreiscamping. Ik heb hier berichten over zeer verouderd maar schoon sanitair gezien. Klopt inderdaad maar er is ook nieuw sanitair (in een container) en dat is ook zeer schoon. Prima doorreiscamping. Water en stroom dichtbij. Aan de zijkant een helling en beneden nog een veld waar de tentjes staan. Caravans bovenaan de helling op het vlakste gedeelte. Wij kwamen met kinderen en werden gewezen op een plek niet dichtbij de helling. Prima! Kosten ongeveer €21,50 voor een gezin met caravan (05-07-19). Gratis WiFi vooraan de camping.

• 6Henk25-08-2018

Typische doorreis camping

Betrekkelijk kleine, typische doortrekkers camping. Flink verouderd sanitair. Middenveld is mooi egaal en je kunt eventueel aangekoppeld blijven staan. De zijkant helt flink. Beheerder wil degenen die vroeg komt daar graag als eerste neerzetten. Dus zeg dat je dat niet wilt. Wifi alleen bij recreatieruimte. Wel gratirs

• 4Staat v/h sanitair
  • 7De Groot10-08-2018

Prima voor de doorreis!

We waren hier voor 1 nacht. Echt een doorreiscamping. Naast elkaar opgesteld (wel ruime plekken). Auto kon aangekoppeld blijven. Paar speeltoestelletjes voor kinderen, verder niet veel. Ontvangst erg vriendelijk! Sanitair verouderd (behalve de babyroom, echt heel mooi!) maar alles wel schoon en ook voldoende wc's en douches. Wat meer lawaai qua verkeer maar op zich geen last van gehad. Prima camping voor een nachtje!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Les Petits Pres info