7,1

19 reviews over Camping Les Petits Pres in het Nederlands

Typische doorreis camping

Henk,
25-8-2018

Betrekkelijk kleine, typische doortrekkers camping. Flink verouderd sanitair. Middenveld is mooi egaal en je kunt eventueel aangekoppeld blijven staan. De zijkant helt flink. Beheerder wil degenen die vroeg komt daar graag als eerste neerzetten. Dus zeg dat je dat niet wilt. Wifi alleen bij recreatieruimte. Wel gratirs

Gereisd met partner in mei 2018

Prima voor de doorreis!

De Groot,
10-8-2018

We waren hier voor 1 nacht. Echt een doorreiscamping. Naast elkaar opgesteld (wel ruime plekken). Auto kon aangekoppeld blijven. Paar speeltoestelletjes voor kinderen, verder niet veel. Ontvangst erg vriendelijk! Sanitair verouderd (behalve de babyroom, echt heel mooi!) maar alles wel schoon en ook voldoende wc's en douches. Wat meer lawaai qua verkeer maar op zich geen last van gehad. Prima camping voor een nachtje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Corrie Groen,
20-6-2018

Hier 1 nacht gestaan,onderweg naar de westkust, prima overnachtingscamping, sanitair gedateerd, maar alles werkt en was schoon.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima organisatie op deze propere camping

Hilde Peters,
19-9-2017

De ontvangst is hartelijk,alles loopt op wieltjes,goed georganiseerd.Spijtig dat er zoveel verkeer is op de vlakbij gelegen weg.Dourdan is een prachtig stadje op wandelafstand,winkels zijn vlakbij.Sanitair is verouderd maar zeer proper.Aan elke staplaats hangt een vuilniszak,geen gedoe met stinkende vuilcontainers.Jammer van het verkeer en blijkbaar ook een vliegroute boven de camping.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke camping voor kort verblijf

familie Wieland,
10-9-2017

Wij hebben hier reeds verschillende jaren gestaan op de doorreis. Ontvangst is goed. Als je maar voor 1 nacht komt krijg je een doorreis plekje. Als je aangeeft voor meerdere dagen te blijven kun je ook een mooiere plek krijgen. Er valt genoeg te beleven in de omgeving om er meerdere dagen te blijven. Wij zijn met de trein naar Parijs geweest (een voordelig ticket voor trein-metro is verkrijgbaar op het station in Dourdan). Kasteel Fontainebleau en de uitgestrekte, rustige bossen van Rambouillet zijn meer dan de moeite waard voor een bezoek. Ook goede mogelijkheden voor boodschappen. Voor ons een mooie start voor onze Frankrijk vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima doorrij camping

Fam. Oosterlaan,
9-8-2017

Het is een zeer eenvoudige camping met speeltuin. Je staat in rijen naast elkaar. Er is geen winkel op de camping of andere faciliteiten, behalve een speeltuin en groot veld om te voetballen. Wel heel dichtbij een MAC en een supermarkt (laatste niet open op zondag)

Toiletgebouw verouderd, maar wel schoon. Voor een doorrij camping een prima.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede doortrekcamping

Fam. Scherpenzeel,
3-8-2017

Camping les petit pres is een goede doortrekcamping tussen Parijs en Orleans. We zouden hier niet voor meer nachten staan, maar dat blijft altijd persoonlijk. Ontvangst was vriendelijk. De plekken zijn ideaal. Je kunt de caravan aangekoppeld laten. Het sanitais is verouderd maar prima te doen. Warm afwaswater en oke douches. Vanaf de camping loop je zo het bos in met de hond. Voor kinderen is er weinig.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Passantencamping aan doorgaande weg

T Wiersma
20-9-2016

Deze camping gebruikt voor overnachting als passant. Caravan kon aangekoppeld blijven, plaats werd door beheerder toegewezen. Grote plaatsen, door houten hekwerk afgebakend. Geen privacy. Ontvangst zakelijk nors. Sanitair verouderd, maar schoon. Aan drukke doorgaande weg gelegen, overigens s 'avonds weinig hinder van. De afstand tot de autoroute is 16 km en voor ons als passant te ver.

Gereisd met partner in september 2016

Prettige doortrek camping

W.Mol
23-6-2015

Fijne vriendelijke doortrek camping ong 45 km ten Z van Parijs.

Gereisd met partner in mei 2015

Voor overnachten prima

Henk1963
15-8-2013

Echte overnachtingscamping die hier helemaal op ingericht is. Bijzonder is wel dat je perse een bepaalde plek moet gebruiken onder het mom dat de rest van de vele vrije plekken gereserveerd is, terwijl het al 7 uur is en er ook niemand meer voor die plekken gekomen is.

Sanitair is oud, wel is er een splinternieuwe babybadkamer als een soort oase in het oude gebouw.

Je kunt er brood bestellen, in de nabijheid is een supermarkt en MacD.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Petits Pres in Dourdan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Petits Pres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.