Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Dourdan

Reviews over Dourdan

• 9Hilde Peters19-09-2017

Prachtig Middeleeuws stadje!

Dourdan is niet te groot,prachtige straatjes,mooie winkeltjes,het bezoeken waard.In de burcht zijn we niet geweest,we waren op doorreis voor één nacht.Overdekte markthal,zéér mooi,bakkers,traiteurs,slagers met heerlijke specialiteiten,een luilekkerland.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 7aafke12-08-2013

mooie centrale ligging vanaf de snelweg

Centrale ligging, ook in Dourdan. Verder niets gedaan, alleen een nachtje geslapen..

• 7Sfeer in stad

augustus 2013

• 6lonneke_peter01-08-2013

Als je er toch bent...

We hebben een rondje gewandeld omdat we op zoek waren naar een eettentje voor die avond, op de camping was niets te krijgen. Er was niet veel, maar er was een pizzeria, we zaten buiten op een parkeerterrein. Niet alles wat op de kaart stond was te bestellen, vervolgens kregen twee van de drie al eten en de ander nog niet. We hadden een flesje wijn en water besteld, er kwam een 1,5 ltr fles water op tafel, glazen kregen we niet. Dessert was nog droeviger, alle drie een ander besteld, maar allemaal hetzelfde ijs. Duur en absoluut GEEN aanrader!!

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

juli 2013

• 7Paul en Mieke Soons29-05-2007

Doortrekcamping 50 km onder Parijs ( A 10) c.a. 550 km vanaf Eindhoven. Ruime plaats goed te bereiken inrij- en uitrijden op je plats. Goede toilet en douches. Fijn om even uit te rusten op weg naar het zuiden.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juli 2006