We hebben een aantal aanbieders voor Dourdan voor je op een rij gezet:

Reviews over Dourdan

Prachtig Middeleeuws stadje!

Hilde Peters,
    19-9-2017

Dourdan is niet te groot,prachtige straatjes,mooie winkeltjes,het bezoeken waard.In de burcht zijn we niet geweest,we waren op doorreis voor één nacht.Overdekte markthal,zéér mooi,bakkers,traiteurs,slagers met heerlijke specialiteiten,een luilekkerland.

Gereisd met partner in september 2017

Als je er toch bent...

lonneke_peter,
    1-8-2013

We hebben een rondje gewandeld omdat we op zoek waren naar een eettentje voor die avond, op de camping was niets te krijgen. Er was niet veel, maar er was een pizzeria, we zaten buiten op een parkeerterrein. Niet alles wat op de kaart stond was te bestellen, vervolgens kregen twee van de drie al eten en de ander nog niet. We hadden een flesje wijn en water besteld, er kwam een 1,5 ltr fles water op tafel, glazen kregen we niet. Dessert was nog droeviger, alle drie een ander besteld, maar allemaal hetzelfde ijs. Duur en absoluut GEEN aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Doortrekcamping 50 km onder Parijs ( A 10) c

Paul en Mieke Soons,
    29-5-2007

Doortrekcamping 50 km onder Parijs ( A 10) c.a. 550 km vanaf Eindhoven. Ruime plaats goed te bereiken inrij- en uitrijden op je plats. Goede toilet en douches. Fijn om even uit te rusten op weg naar het zuiden.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Dourdan scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews