Hotel Campanile Creteil Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Creteil Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Campanile Creteil Centre in het Nederlands

2006

Hotel ligt aan de snelweg en de metro

pieter
25-7-2006

Hotel ligt aan de snelweg en de metro. Het metro station creteil is 5 minuten lopen. Net als de het GROTE winkelcentrum. De metro naar parijs centrum is snel 25 minuten onderweg. Auto gratis parkeren bij het hotel. Binnen in het hotel hoor je de snelweg niet. De metro hoor je niet storend. We dachten bij aankomst o god, maar je hoort echt niets/bijna niets. Bed is goed, waterkoker op de kamer etc dus om alleen te overnachten prima hotel voor het geld.

Gereisd Anders in juli 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Creteil Centre in Créteil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Creteil Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.