Vakantiehuis Les Nymphéas

5 reviews over Vakantiehuis Les Nymphéas in het Nederlands

Gezellige B&B

D.Wolters
3-3-2015

Gite Les nympheas ligt in een rustig dorpje vlakbij Disneyland , wij werden zeer vriendelijk ontvangen en er lag zelfs een fles appelwijn voor ons klaar , het huisje is mooi ruim en schattig ingericht en van alle gemakken voorzien zoals wife,wasmachine en oven.Wij waren er in koude periode maar binnen was het lekker warm en konden we heerlijk rustig slapen. via een mooie route (die de gastvrouw ons had verteld)door wat dorpjes kom je in 20 min in Disneyland ,je kunt ook over de snelweg maar daar moet je dan tol betalen. Voor de boodschappen kun je vlakbij goed terecht. Kortom prima b&b.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

De locatie is perfect tov Parijs, Disney, winkels De ontvangst is zeer vriendelijk, zeer hulpvaardige mensen. Rondom het huisje veel ruimte voor de kinderen. We kwamen in de herfst, huisje was klam en kil. Met airco ontvochtigd en elektrische kachel wat warmgestookt. In de winter wordt de cv aangezet en zal het beter zijn. Interieur is oud en wat fragiel. We hebben een heerlijke tijd gehad maar zijn weinig in het huisje geweest. Prijs is laag, maar heb ook geen hoge verwachtingen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Prima huisje voor een weekje omgeving Parijs

Fam Schuur
16-7-2011

We hebben een weekje in dit huisje doorgebracht en het beviel ons prima. Geen pissenbedden, zoals in het vorige commentaar naar voren kwam. Het was een schattig klein huisje en de prijs en kwaliteit kwamen aardig overeen hoor. Voor 299 euro kan je geen 1e klas villa verwachten. Het was een prima plek om daarvan uit naar Disney (15 minuten), parc Asterix en Obelix en uiteraard Parijs te gaan. We hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

post_26
7-7-2011

We werden hartelijk ontvangen. Maar het huisje was waardeloos. Er hingen spinnenraggen van weet ik hoe lang. De douche eerst poetsen en dan pas gebruiken. Het stikte er van de pissenbedden binnen. Bij iedere stap die je zette was het raak. En het zwembad was half leeg. Kapot. Gelukkig was het erg mooi weer en konden we er iedere dag op uit. Ook 2 dagen bij vrienden op camping Le chene gris geweest (wel een aanrader buiten hoogseizoen). Daardoor uiteindelijk toch een fijnen vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Buiten, bij Disney: goed, mooi en goedkoop!

Maria Janssen
13-11-2008

we zouden graag zien dat meer Nederlanders die in de buurt van Disneyland Paris een onderkomen zoeken, dit huisje gaan ontdekken! Erg fijne ontvangst; comfortabel huisje met een warme sfeer en inrichting; voldoende groot zwembad voor onze drie kinderen tussen 10 en 13 jaar, zelfs in oktober nog te gebruiken; voetballen en pingpongen mogelijk; erg gunstig gelegen t.o.v. Disney; uitgestrekte tuin; voldoende winkels en restaurants in de omgeving...WIJ KOMEN ER TERUG!

Gereisd familie in oktober 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Nymphéas in Crecy-la-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Nymphéas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.