Camping Le Soleil de Crécy

Camping Le Soleil de Crécy
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil de Crécy voor je op een rij gezet:

302 reviews over Camping Le Soleil de Crécy in het Nederlands

Met jonge kinderen

Helemaal prima

Lex
30-8-2018

Super camping om te staan als je naar Disneyland of Parijs wil. Ook een super camping om te gebruiken als doorreis naar het zuiden. Het is eenvoudig maar allemaal in orde. Heerlijk ondiep zwembad voor de kleintjes en een diep zwembad voor de grote kinderen en volwassenen. Leuk speeltuintje. Je kunt pizza's halen en patat. Leuke animatie voor de kindjes. Kortom...helemaal prima. Vind je de plek die je krijgt toegewezen niet fijn? Dan vraag je gewoon om een andere, dat kan gewoon. Geen enkel probleem. Of je kijkt eerst zelf even.

Gezellig

Fam. de Bode
31-7-2018

Gezellige camping met stacaravans.

Ze spreken er gewoon Nederlands.

Leuk animatie team.

Gezellige sfeer

Heerlijke week vakantie gehad in de spiksplinternieuwe glamping tenten. Zag er top uit, heerlijk ruim en schoon.

Fijne overzichtelijke camping met Nederlands animatieteam en leuke activiteiten voor de kinderen. Elke dag arriveert er een bus op het terrein die je naar Disneyland brengt (tevens metro naar Parijs) waar we veel gebruik van hebben gemaakt. Wij gaan zeker een keer terugkomen!

Vrij Uit

Prima voor een paar dagen

Kelsey
31-7-2018

Wij waren er voor 3 nachten Disney en Parijs. Er is een lekker afkoelzwembadje. Het was niet te druk. Lekkere plek onder de bomen dus in de schaduw. Wel hele harde en droge grond dus lastig met de haringen.

Minpunten waren zeker de eetgelegenheden ( alleen pizza ), de rust en het sanitair. Het was weliswaar gratis maar geen constante temperatuur en als ik de hele dag heb gelopen in Disney met 35 graden heb ik geen zin in een snikhete douche. Temperatuur was niet te regelen. Verder lag je redelijk ongelijk met de tent dus werd ik in de nacht elke keer wakker omdat ik moest plassen. Echter waren de toiletten op 5+ minuten afstand dus is eigenlijk te ver als je nodig moet midden in de nacht. Vrij slecht geslapen door geluiden of auto's die savonds laat het terrein nog op kwamen. Ook heel veel insecten. (12+ muggenbulten binnen 1 avond )

Mooie tijd gehad, leuke camping!

Gijs
30-7-2018

Wij hebben in de nieuwe Glamping tenten geslapen, wat een luxe! Leuke camping, aardige eigenaars en personeel. Zwembad is fijn voor kids. Dorpje is klein, maar wel grappig om te bezoeken. Vissen met kids in de rivier een aanrader. Goede uitvalsbasis voor Disney (met de bus) en Parijs (met de trein). Maar Val D'Europe is ook gaaf. Goede tijd gehad.

Ons mobilehome was voor zes personen, wij waren echter met vier personen. Met 6 kan echt niet. Aan de tafel staan vier stoelen, buiten zes maar die hebben hun beste tijd gehad. Jammer dat de koelkast niet alvast was aangezet, met 30 graden wil je snel spullen in de koeling. De slaapkamers voor de kinderen waren voldoende voor 1 persoon,niet voor 2. Niet alle ramen een hor en waar wel een hor was bleven ze niet dichtzitten.

Het raam in de woonruimte ging met moeite open. Er was een stereoinstallatie met cassetterecorder dus duidelijk gedateerd. Geen TV. Geen Wifi. WC:duurde een half uur voor navullen. Het douchen is met wisselende temperaturen waardeloos

Onze klachten kenbaar gemaakt en hoewel ze werden opgeschreven werden ze niet verholpen. Alleen de buitenlamp.

Nogmaals? Als we een mobilehome krijgen met minder gebreken en minder gedateerd. Het zou fijn zijn als de klachten ook echt worden verholpen en het niet blijft bij beloftes

Prima camping om een weekje te staan en Disneyland en Parijs te bezoeken. Klein maar fijn zwembadje om af te koelen. Sanitair kan beter, schoonmaak kan beter, eigen wc papier meenemen, douches matig.

Grote Kampeerplaatsen, zeer harde ondergrond. 2 speeltuintjes voor de kinderen. Fijn dat je op elk moment de camping op en af kunt met de auto, zeker als je laat thuis komt van Disney of Parijs. Super markten dichtbij. Zeer goede informatie voorzieningen op de camping over bereikbaarheid van Disney en Parijs. Deze zijn rechtstreeks vanaf de camping ook prima te bezoeken met het openbaar vervoer. Leuk welkomsttasje met water en zandspeelgoed voor de kinderen!

Geweldige camping

Tanja
26-10-2017

Een hele fijne camping. Een hele fijne uitvalsbasis voor als je naar Disneyland wilt. 15 minuten rijden. Je mag zelf je plek uitzoeken. Leuke animatie voor de kinderen. Het sanitair is ook prima. Het zwembad is simpel, maar prima genoeg. We zijn er in de zomer van 2015 geweest als in de zomer van 2016.

Geen animatie, wel hoogseizoen prijzen

Cherda
29-8-2017

Op de site vd camping staat dat er in de mnd augustus animatie is. Helaas was dat niet het geval. Ook is er soms niemand in de keuken om eten te bereiden. Op je klacht wordt niet ingegaan. Maar wel hoogseizoen prijzen rekenen.

Mooie uitvalsbasis voor Disney en Parijs

fam de Vries
23-8-2017

Afgelopen vakantie hier 3 nachtjes gestaan met de caravan. Redelijke plaatsen, wel erg hobbelig. Camping ligt handig voor bezoek Disney en Parijs. Ov dichtbij, vanaf winkelcentrum Val d'europe waar je de auto gratis kan parkeren. Sanitair redelijk schoon,, al vond ik persoonlijk alle affiches met verboden teveel van het goede ;-) Douches dames erg matig qua straal en temperatuur.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil de Crécy in Crecy-la-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil de Crécy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.