Camping Le Soleil de Crécy

Camping Le Soleil de Crécy
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil de Crécy voor je op een rij gezet:

295 reviews over Camping Le Soleil de Crécy in het Nederlands

Geweldige camping

Tanja
26-10-2017

Een hele fijne camping. Een hele fijne uitvalsbasis voor als je naar Disneyland wilt. 15 minuten rijden. Je mag zelf je plek uitzoeken. Leuke animatie voor de kinderen. Het sanitair is ook prima. Het zwembad is simpel, maar prima genoeg. We zijn er in de zomer van 2015 geweest als in de zomer van 2016.

Geen animatie, wel hoogseizoen prijzen

Cherda
29-8-2017

Op de site vd camping staat dat er in de mnd augustus animatie is. Helaas was dat niet het geval. Ook is er soms niemand in de keuken om eten te bereiden. Op je klacht wordt niet ingegaan. Maar wel hoogseizoen prijzen rekenen.

Mooie uitvalsbasis voor Disney en Parijs

fam de Vries
23-8-2017

Afgelopen vakantie hier 3 nachtjes gestaan met de caravan. Redelijke plaatsen, wel erg hobbelig. Camping ligt handig voor bezoek Disney en Parijs. Ov dichtbij, vanaf winkelcentrum Val d'europe waar je de auto gratis kan parkeren. Sanitair redelijk schoon,, al vond ik persoonlijk alle affiches met verboden teveel van het goede ;-) Douches dames erg matig qua straal en temperatuur.

Perfect om Disneyland te bezoeken

Sarah
20-8-2017

De camping had mooie, ruime plekken. Het was met de auto ongeveer 20min rijden tot het disneypark. Je kon onbeperkt binnen en buiten rijden. De poort sloot niet op een bepaald uur. Wat wel makkelijk is als je ook het late vuurwerk wilt meepikken in Disneyland. Er rijdt ook een bus die vertrekt aan de camping. Voor ons een perfecte camping om het park te bezoeken.

Het is een uitstekende camping voor mensen met een abonnement op Disneyland of die dagelijks op stap willen naar Val d'Europe of Parijs. Het is een erg schone camping wat ik altijd erg kan waarderen, ook de huisjes zijn erg schoon (moet je wel voor betalen, maar dat is incl beddengoed). Er zijn horren in de slaapkamers, prima geregeld. Wel zit het vol met Nederlanders en is er verder weinig te beleven. 10 dagen geweest, 1x hollandse avond gehad. Er mist een beetje sfeer. Het animatieteam is verder erg aardig en Nederlands. De kinderen konden zich echter niet heel goed vermaken omdat er zo weinig te doen was...Het zwembad is klein en erg koud, ook bij warm weer is het nog koud. Er is wel een broodjesservice, maar als je de avond ervoor vergeet te bestellen is er niets op voorraad. Supermarkt was redelijk in de buurt. Dorpje is ook een beetje doods, weinig te beleven. Wel veel bos en natuur.

Mooi gezellig camping

Ruben van berkel
5-8-2017

Leuk voor een dag je Disney en lekker naar Parijs en de camping zijn leuken animatie mensen lekker eten kamperen was 👌👍

Prima camping

Sascha Holswilder
28-7-2017

Kleine camping, maar prima onderhouden, alle benodigheden aanwezig. Camping ligt perfect voor een dagje Disney of Parijs. Vanaf de camping rijdt een bus naar Disney, maar met de auto ben je er binnen een half uur. Parijs is heel goed te bereiken met de trein vanaf station Val D'Europe. Val D'Europe is ook een heel groot overdekt winkelcentrum. Leuk bij een regenachtige dag. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Sanitair zou iets beter schoongemaakt kunnen worden, werd letterlijk met de Franse slag schoongemaakt. Ik raad deze camping niet aan om een langere tijd te staan, een paar dagen is meer dan genoeg. Reden omdat de camping overdag echt uitgestorven is. Er is een leuk zwembad die met name 's avonds druk bezocht werd door de kids (als iedereen weer terug is van Disney). Bij de receptie zijn paar kleine boodschapjes te verkrijgen maar in Crecy le Chapelle is een supermarkt, de Intermache (10 min met de auto).

Prima camping

Monique
24-7-2017

Met zeven personen (twee volwassenen en vijf kinderen tussen 11 en 16 jaar) tien dagen in een stacaravan verbleven. Deze was nieuw, schoon, van alle benodigdheden voorzien en ruim genoeg. Camping is goed onderhouden, van overstroming van vorig jaar niets gemerkt. Tafeltennis tafels, goed zwembad en speeltuintjes met trampoline.

Vers brood op de camping in de ochtend en sinds dit jaar 's avonds verse pizzas te verkrijgen.

Behulpzaam personeel (Nederlands of Engels sprekend). Voldoende sanitair en schoon.

Wasmachine en droger aanwezig (€4).

Animatie vooral voor de kleinere kinderen, hoewel de groten ook aan het volleyballen waren met de campingeigenaar.

Twee goede supermarkten op max tien minuten met de auto.

Disney waar we voor kwamen gemakkelijk te bereiken met de auto (er is ook een frequente busverbinding voor 2 euro enkele reis).

Al met al een zeer goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Disney.

Leuke gemoedelijke camping

Anne
10-7-2017

Wij zijn een midweekje geweest naar deze camping, voor een bezoek aan disney en parijs. De mobilehome was netjes en schoon. Het was allemaal erg compleet. Er was zelfs een radio aanwezig. Fijne bedden met beddegoed en dekbedden. Het zwembad was ideaal. Er is een leuk team voor animatie en zeer vriendelijke dames bij de receptie. Er ontbrak in de mobilehome wel een rookmelder en kooldioxidemelder (onveilig ivm geiser / boiler en koelkast die helemaal ingebouwd staat en zijn warmte amper kwijt kan). Met ramen open slapen dus of zelf zo'n melder meenemen is wel een idee. De douche is waardeloos, sproeit alleen als hij hoog hangt en is of net te heet (voor de kinderen) of te koud en wordt vaak ook ineens heel koud. Het terras en tuinmeubilair is in slechte en gammele staat. Een campingwinkel is er niet. Op aantal km een voordelige supermarkt. Wij hebben het best heel fijn gehad en zouden deze camping ondanks de minpunten zeker aanraden.

Mooie groene camping ideaal gelegen voor Disney

Ineke de Jong
9-7-2017

Mooie stacaravan, leuk zwembad, ideaal voor kleine kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil de Crécy in Crecy-la-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil de Crécy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Soleil de Crécy scoort een 6.9 uit 10 op basis van 304 reviews.