Reviews over Crecy-la-Chapelle

Fantastisch gaan zeker weer terug

Cindy Roovers,
    1-11-2018

Een kleinschalige camping met stacaravans op 20 minuten afstand van Disney. Elk half uur een shuttle naar Disney. Mooie bosrijke omgeving.

Receptie spreekt Nederlands en Engels en zijn zeer behulpzaam. Animatieteam, speeltuin en openlucht zwembad aanwezig. Ontbijt en dinermogelijkheden op het terrein.

Dit jaar nieuwe houten blokhutten geplaatst.

Voor als je Disney wilt combineren met een langer verblijf. Tip als je langer dan 3 dagen naar Disney gaat, is een jaarabonnement voordeliger. Je krijgt op deze camping met een jaarkaart ook nog korting op je verblijf

Goede uitvalbasis voor Disney

Boris,
    18-10-2018

Door de Nederlandse eigenaresse gastvrij ontvangen

We hebben in 2 huisjes gezeten( nr1 en 2), die waren helemaal Top.

Wij hebben 2 nachten geslapen om 2 dagen naar eurodisney te gaan.

Voor de camping stopt elke half uur de bus die je voor 2 euro pp naar Disney brengt.

Omdat we in het na seizoen zaten hebben wij hier niet gezwommen(dicht) en gegeten.

Helemaal prima

Lex,
    30-8-2018

Super camping om te staan als je naar Disneyland of Parijs wil. Ook een super camping om te gebruiken als doorreis naar het zuiden. Het is eenvoudig maar allemaal in orde. Heerlijk ondiep zwembad voor de kleintjes en een diep zwembad voor de grote kinderen en volwassenen. Leuk speeltuintje. Je kunt pizza's halen en patat. Leuke animatie voor de kindjes. Kortom...helemaal prima. Vind je de plek die je krijgt toegewezen niet fijn? Dan vraag je gewoon om een andere, dat kan gewoon. Geen enkel probleem. Of je kijkt eerst zelf even.

Gezellig

Fam. de Bode,
    31-7-2018

Gezellige camping met stacaravans.

Ze spreken er gewoon Nederlands.

Leuk animatie team.

Gezellige sfeer

Super camping voor bezoek Disneyland en Parijs

Vivian,
    31-7-2018

Heerlijke week vakantie gehad in de spiksplinternieuwe glamping tenten. Zag er top uit, heerlijk ruim en schoon.

Fijne overzichtelijke camping met Nederlands animatieteam en leuke activiteiten voor de kinderen. Elke dag arriveert er een bus op het terrein die je naar Disneyland brengt (tevens metro naar Parijs) waar we veel gebruik van hebben gemaakt. Wij gaan zeker een keer terugkomen!

Crecy-la-Chapelle scoort een 7 uit 10, op basis van 38 reviews