Crecy-la-Chapelle

We hebben een aantal aanbieders voor Crecy-la-Chapelle voor je op een rij gezet:

Reviews over Crecy-la-Chapelle

Leuk dorp

debbydk,
    2-8-2014

Prima plek om te vertoeven. Alles wat je aan boodschappen nodig zou hebben is er te vinden. Twee keer per week kleine markt. Op zondag staat er een prima kippenboer met heerlijke gegrilde kip.

Qua cultuur hebben wij hier niks opgezocht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

leuke simpele camping .

diana7305,
    13-8-2013

camping is meer voor een kort verblijf dan voor een drie weekse vakantie , verloop is dan ook groot . omgeving is mooi met mooie chateau's en een echte aanrader is het parc de feline's . een katachtigen park dat erg mooi is opgezet .prijs kwaliteit verhouding is prima .

Gereisd anders in juli 2013

Rustig Frans dorpje

bj_nieland,
    30-7-2013

Op donderdag en zondag ochtend is er een marktje maar dat stelt niet zo heel veel voor. Door het dorpje loop het riviertje de Grand Morin, leuk om langs te wandelen. Voor de hardlopers; de Grand Morin loopt door een vallei en het is goed te doen om daar langs te lopen. Af en toe een klein klimmetje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Eenvoudig dorpje

tjipke_1,
    31-8-2012

Crecy-la-Chapelle is een dorpje met wat oudere, slecht onderhouden huisjes. Op donderdagmorgen is er markt, maar dat stelt niet zoveel voor. In een half uur ben je wel door het dorpje gewandeld. Als je op camping le Soleil zit, kun je hier je boodschappen halen. De Carrefour is een kleine winkel. Iets verderop zit de Intermarche met een ruim assortiment. Bij de ingang stinkt het, maar de winkel is verder wel okay. Beide winkels zijn duurder dan vergelijkbare winkels in NL.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

een leuke vakantie gehad

fam de boer,
    6-8-2011

vandaag teruggekomen, simpele stacaravan maar alles aanwezig, alleen bedden erg hard

camping is erg rustig, leuk zwembad voor de kids, animatie kidsclub=leuk

en als er wat is wordt het direct goed opgelost

disneyland parijs in 30 min met de bus goed te doen,

parc asterix ook goed haalbaar,maar wel aanrader!! (beetje efteling stijl)

zelf broodjes halen bij supermache bij het station, ong. 5 min rijden,is wel aanrader want in de campingwinkel is de prijs schrikbarend hoog.

wij hebben er met nog een stel vrienden & kids iig een leuke vakantie gehad !!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011
Crecy-la-Chapelle scoort een 7 uit 10, op basis van 38 reviews