Camping L'Etang de Belesbat

2 reviews over Camping L'Etang de Belesbat in het Nederlands

Nooit meer

Sandra
27-6-2011

Deze camping hebben we als tussenstop geboekt, gelukkig maar voor 1 nachtje. Hoewel de stacaravan schoon was, bedden opgemaakt en wat praktische zaken zoals afwasmiddel e.d. bevatte, zouden wij nooit meer terug gaan naar deze camping. Sterk verouderd en slecht onderhouden terrein. Gaf geen prettig gevoel rond te lopen op deze caravan. Tot 's avonds was er een feest met wat geluidsoverlast na 11 uur. Geen speelmogelijkheden voor kinderen op een oude glijbaan na. Veel vervelende vliegjes, onbekend overigens of deze ook in de buurt buiten de camping aanwezig waren.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Tegenvaller!

Van Leeuwen
26-6-2011

Komen net terug van deze vreemde camping. Wij hadden hier voor de terugweg een 6-persoonsstacaravan gehuurd voor 1 nacht met onze 3 kleine kinderen (wat op zich wel weer bijzonder is, want voor 1 nacht zijn er niet veel caravans te huur). Bij aankomst schrokken we een beetje, want het was best een dure caravan maar die stond op een complex wat meer leek op een volkstuincomplex annex woonwagenkamp! De caravan zelf was op zich netjes en schoon, maar er was echt helemaal niets te beleven. Het zag er op het terrein erg onverzorgd uit, helaas, we hadden er meer van verwacht. Vroeg naar bed en de volgende ochtend maar weer snel gaan rijden. De eigenaresse is overigens wel vriendelijk, maar haar camping geen reclame.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang de Belesbat in Courdimanche sur Essonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang de Belesbat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.