Aparthotel Residhome Parc Du Millenaire

Aparthotel Residhome Parc Du Millenaire

8.7Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Courbevoie (bij Parijs)

8.7Fantastisch

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Parc Du Millenaire voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Residhome Parc Du Millenaire

• 9Marco23-07-2015

Uitstekend als je in la Defense moet zijn

Vriendelijke en hulpvaardige receptioniste Izabella, en uitstekend Engels. Mijn gps kon dit huisnummer niet en kwam dus verkeerd aanrijden, toets dan 50 of hoger in om huis te arriveren. De P garage ligt net 50 meter voor de receptie dus rijd niet te ver door omdat het eenrichting is, je moet namelijk binnen een chipkaart halen. Ik had een groot appartement met goede bedden en sanitair etc. Twee WiFi codes dus alle apparatuur online. Geen wasbak aanwezig en minpunt is het barretje beneden, slecht bezet om wat te drinken te bestellen, dus haal tijdig wat in de supermarkt en gebruik je koelkast. Omgeving is idd groen en vlakbij restaurants, l arche etc.

Zakelijk

• 8Mark28-12-2014

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan de stad Parijs

Algehele indruk is sober maar doelmatig ingericht. Prima flatscreen aan de muur met Franse zenders)

Appartement was ook prima schoon.

• Kamer met (iets kort) 2 persoonsbed met hol matras
    • uitklapbare prima slaapbank
    • keuken met eerste behoefte zoals magnetron, 2 kookpitten, koelkast en vaatwassertje. Bestek, servies, potten en pannen aanwezig.
    • keurige badkamer met bad waar je ook in doucht

Aan overzijde van de straat kleine supermarkt waar je zo'n beetje alles wat je aan eerste behoefte levensmiddelen kunt krijgen. Stokbrood is erg lekker daar!

ca 800 meter lopen is het enorme winkelcentrum / station 4 temps / Arche. Vanuit hier met Metro 1 een snelle verbinding naar het centrum van Parijs.

Reisafstand met de auto naar Disneyland ca 60km.

Met oudere kinderen

• 9Maud06-10-2014

Prima !

Groot gebouw, gelegen aan groen parkje met flats rondom. Kamer is compleet, ook voor wat langer verblijf. Keukenblokje, kleine afwasmachine, koelkast, eettafel. Badkamer keurig, alles schoon. Balkonnetje met tafeltje en 2 stoelen. Helaas had het twee-persoons bed een ingedeukte matras en was matras te kort voor het bed; ze hebben dit opgelost door een rol onder de kussens te leggen. Prijs-kwaliteit verhouding is prima maar het hotel ligt echt ver van het centrum..het is ook immers geen Parijs !! Metrostation voor lijn 1 ligt op 15 minuten lopen. Ontbijt kost 23 Euro p.p........ Ideale plek als je een flink stuk metro' en niet erg vindt, het fijn vindt dat je voor 15 Euro auto overdekt kunt parkeren en zelf iets te eten wil maken. Daarbij is La Defense een moderne wijk, met L'Arche op loopafstand met tevens een enorm winkelcentrum!

1 tip over Aparthotel Residhome Parc Du Millenaire

• Maud, 06-10-2014

Vraag om 2 aparte bedden!

0 vragen over Aparthotel Residhome Parc Du Millenaire

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinTuin