Hotel Courtyard by Marriott Paris Defense West - Colombes

Hotel Courtyard by Marriott Paris Defense West - Colombes

8.3Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Colombes

Op vakantie geweest naar Courtyard by Marriott Paris Defense West - Colombes?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard by Marriott Paris Defense West - Colombes voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Courtyard by Marriott Paris Defense West - Colombes

• 9naert-debackere24-08-2012

rustig, zonder franjes

Via ebay een voucher gekocht aan sterk verminderde prijs, anders is dit hotel zijn geld niet waard, behalve dan voor de ligging bij Parijs. Kamer is net, geen extraatjes. Restaurant is écht niet lekker. Zoek een restaurant in de buurt, maar niet in het hotel. Het ontbijt is wel OK.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 8Eduard20-05-2012

Goede uitvalsbasis voor een weekendje Parijs

Hotel ligt aan een drukke straat , heb je geen last van zolang je het raam maar dicht laat . American Breakfast is te duur (18€)na wat je krijgt vind ikzelf , bij ons zat het in het arrangement , anders hadden wij buiten de deur ontbeten . Voor de rest zijn de kamers prima verzorgd en netjes . Internet is gratis in de lobby zeggen ze , maar op de kamer werkte het bij ons ook . Er mag nergens gerookt worden alleen buiten de deur . Als je naat het centrum wilt , vertrekken er een aantal bussen bijna van voor de deur , hotel uit , iets naar rechts en daar is al een bushalte (lijn 161,262,272,378) , die brengt je binnen 10 minuten naar Metro station La Defense. Je zit nl. net buiten het metronetwerk van Parijs.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Rietta19-02-2012

Goede uitvalsbasis voor heerlijk weekend Parijs

Heel mooi hotel. Parkeren in gratis parkeergarage onder hotel is ideaal.

Prima hotelkamer, lekkere douche, prima bedden. Koelkastje en waterkoker handig op je kamer.

Ontbijt was prima, van alles voldoende aanwezig en lekker! Diner niet in het hotel genoten, maar in Parijs zelf, dus daar kunnen we niet over oordelen.

Prima hotel, niet al te duur, goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs. De bus stopt op een paar 100 meter, die brengt je snel naar het metrostation en vandaar zit je overal zo in Parijs.

Gereisd met partner in maart 2011

• 7joyceke14-08-2011

Aardig hotel met goede verbindingen

Hotel en kamers zijn netjes, ontbijt mag wat uitgebreider. Met tram en bus goede verbindingen naar alle mooie plekjes in Parijs. Personeel niet al te vriendelijk. Gratis internet bleek 20 euro per dag te kosten. Dus 5 minuten internet was opeens wel erg duur. Via aanbieding goedkoop kunnen boeken, standaardprijzen vind ik te hoog voor wat er geboden wordt. Door korting was prijs-kwaliteit nu wel in orde.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 8Maxime02-07-2011

Zeer goed hotel!

Dit is een super hotel heb er al 2 keer overnacht zeer goede service en bediening! het centrum van parijs ligt op 10 minuten rijden. Het ontbijt is zeer goed kamer en badkamers zijn van zeer goede kwaliteit en door het personeel wordt nederlands gesproken.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8thealankreijer27-06-2011

Prima hotel

Wij waren hier voor 1 nacht op weg naar de Loirestreek. Je bent met bus en metro zo op de Champs Elysee. Wifi in de lobby gratis. Parkeergarage (gratis) ook heel praktisch. De buurt is misschien wat minder maar het is een prettig hotel. Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Koen Bossu21-04-2011

Schitterend hotel net buiten de drukke stad.

Uitstekend hotel net buiten La Defense. Via bus en metro ligt Parijs binnen handbereik. Schaf je een een "Visit Paris-abbonement" voor 2 of 3 dagen ( +-30€ voor 2dagen ) en je kan onbeperkt gebruik maken van bus en metro die je haast aan de ingang van alle bezienswaardigheden afzet. Hotel is idd wat je van een 4* mag verwachten : uitgebreid ontbijt, nette en verzorgde kamers, gratis wifi in the lobby en betalend internet op de kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een van de onthaalmedewerksters spraks zelfs Nederlands. Samengevat : een uitstekende uitvalbasis om Parijs te ontdekken in al zijn pracht en praal.

Gereisd met partner in april 2011

• 9Wiekamp23-08-2010

Zeer goed

Mooi schoon Hotel met Engels sprekend personeel. Mooie kamers, wel aan de kleine kant. Hotel is gericht op business mensen welke "La Défence" bezoeken maar uitermate geschikt om de dagjes mensen te huisvesten. Het hotel is wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten. Uitgebreid ontbijt met alles wat je hartje begeert, gratis WiFi is de lobby is wel handig als je nog wat zaken uit wilt zoeken voor je de stad induikt.

Het openbaar vervoer is goed te doen, de bus stopt voor de deur, deze brengt je binnen 10 minuten naar de Metro, welke op zijn beurt je tot elke uithoek van Parijs brengt, supersnel!

Hotel ligt in Colombes, niet in Parijs. Het ziet er uit als elke buitenwijk van een grote stad. Als je niet uit de grote stad komt, net als wij, zal je dit als niet prettig ervaren. tevens ligt alles open hier. Het is een grote bouwput!

Hotel fantastisch, omgeving, ruim onvoldoende.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Fam Wal11-05-2010

Gewoon goed

Wij zijn met 5 personen hier een weekend geweest. Onze dochter was gratis (tot 12 jaar). Kamers zijn schoon en lekker luxe. Koffie en thee kan je gewoon maken op je kamer, flatscreen tv enz. Bus voor de deur en die brengt je naar het metrostation en in 10 min ben je in hartje parijs.Wij gaan zeker nog eens terug en goed te doen voor een weekend.

Gereisd in mei 2010

• 7Lexie15-12-2009

Leuk maar simpel hotel

Leuk Hotel, +/- 20 min vanaf het centrum gelegen wel goed te doen met eerst de bus en dan de metro.

Serivice is OK, kamers klein maar netjes en voorzien van alle faciliteiten. Ontbijt was karig, werd slecht aangevuld. Maar als je het personeel vroeg dan werd dit wel aangevuld.

Voor het hotel wordt een tramlijn aangelegd, hierdoor gehele omgeving opgebroken. Al met al prima hotel, maar niet volledig 4* waard. Zelf geboekt met een aanbieding, dus de prijs was er naar anders had het hotel minder gescoord.

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Courtyard by Marriott Paris Defense West - Colombes info