Hotel Residence Europe

Hotel Residence Europe
7,9

16 tips over Hotel Residence Europe

Isabella, 7-7-2015
De hotel kamer heeft geen Koelkastje dus koop bij een supermarkt gewoon een flesje.
Gerald, 30-12-2014
De pizzeria aan de overkant is heerlijk
Ron Timmer, 6-12-2014
Na een lange dag Parijs ...eerst genieten van zwembad, daarna whirlpool en sauna !

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Europe voor je op een rij gezet:

Familie, 3-8-2014

Gebruik de metro! Fijn systeem. Wanneer je van wandelen houdt is het gunstiger om losse kaartjes te kopen. Zeker met een gezin. Vergis je niet in de afstanden. Het zijn aardige tripjes die je maakt op een dag.

De verlichte Eiffeltoren gezien vanaf de Trodadero is een aanrader. Er gebeurt van alles daar. We hebben daar 2 uur gewacht tot het donker werd maar het was heel gezellig. Leuke sfeer.

Ruud Wijnants, 1-8-2014
Prima zwembad met jacuzzi. Veel eetgelegenheden voor een prettige prijs in de buurt !
Joep, 23-1-2014
Als je van sushi houdt: ga naar Sushi Sun (als je het hotel uitkomt naar links op zo'n 100 meter)

Bernard Sommer, 5-12-2013
Tip... Denk niet te moeten besparen op een metropas. In een stad als Parijs ben je zonder heeeeeeel veel aan het lopen.
I.Koopman, 29-8-2013
Vanaf Gare du Nord niet naar La Chapelle lopen (is ver met je bagage) maar neem metrolijn 4 richting Porte de Clignancourt, overstappen op station Barbès Rochechouart op de 2 richting Porte Dauphine, overstappen op Porte de Clichy op de 13 richting Asnières-Gennevilliers en stap uit op Mairie de Clichy. Boven gekomen loop je langs een grote supermarkt rechtdoor tot aan een brede straat met een groenstrook in het midden. Ga linksaf straat in, loop door tot aan park, ga rechts, steek rotonde over.
Trudeke Alberts, 24-7-2013
Fietsen huren om te fietsen in en om Parijs.
monique, 21-5-2013

Kom je aan met de Thalys, voor het station Nord stopt bus 54. Die rijdt rechtstreeks naar halte Barbusse. Je stapt uit en loopt Rue Barbusse uit, op rotonde rechts en je bent er.

1 keer bij pizzeria vesuve gaan eten (rue belfort) was goed

1 keer super gegeten bij Fire & stone 100mtr voorbij metro mairie de Clichy. Menu van 16,90 salade bar en steak. Je krijgt dan een hete steen en een flinke rauwe biefstuk. Zelf bakken zoals jij hem wilt. heerlijk en goede toetjes. Aanrader cafe gourmand.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Europe voor je op een rij gezet: