Hotel Ibis Paris Porte Clichy Centre

Hotel Ibis Paris Porte Clichy Centre

6.6Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Clichy

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Paris Porte Clichy Centre voor je op een rij gezet:

• Sauna

9 reviews over Hotel Ibis Paris Porte Clichy Centre

• 8Berdy05-10-2015

Meer dan prima hotel

We verbleven 3 nachten in dit hotel, wat vlak aan de Periferique ligt. Hotel is vlak aan de op/afrit gelegen, érg drukke kruising, zelfs voor Parijs begrippen. Personeel vriendelijk en Engels geen probleem. Hotel is pas gerenoveerd. Alles ziet er keurig en modern uit. Ook de kamers zijn prima. Voor Parijs begrippen nog best ruime kamers, ook geheel gerenoveerd. Bed ligt heerlijk. In de hoek van de kamer staat een soort toilet/douchecabine. Laat dit je niet afschrikken, het is echt een heerlijk ding met een fantastische douche! Ruim (denk aan met kids douchen) en een heerlijke straal. Het ontbijt bestaat uit 2 soorten stokbrood, witbrood, croissants en chocoladebroodjes. De basis belegzaken zijn aanwezig (vlees, hartig, zoet), eieren, yoghurt, cereal, 2 soorten sap en een koffiebar. Kortom, als basisontbijt prima. Metro Porte de Clichy op 5 minuten lopen. 1 kleine super (franprix) om de hoek en 1 grotere (casino) wat verder voor flessen drinken etc. Wij komen weer terug!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Nicole26-04-2014

Fijn hotel, redelijke ligging.

Het Ibis hotel in porte de Clichy was een aardig hotel. Het had mooie kamers met erg fijne bedden en een redelijk fijne douche, maar de ligging was niet geweldig. Dit is natuurlijk een eigen keuze, je weet van te voren dat het niet het mooiste gebied van Parijs is, en dat is het ook zeker niet. Je hebt uitzicht op een industrieterein. Het is dicht bij verschillende metro stations en je bent zeker binnen 10 minuten in het centrum. Het eten was lekker en de kamers werden mooi schoongemaakt. Ook het personeel was vriendelijk. Het zwembad was minder, het kostte extra geld en was nogal koud en saai. Ik ben toch tevreden over dit hotel, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding en gratis WIFI

Gereisd in juli 2013

• 8Nicole17-08-2013

Fijn hotel!

Het is een fijn en netjes hotel. De kamers zijn wat klein maar je hebt alles wat je nodig hebt. Het enige nadeel zijn de kosten voor het parkeren! Dat was even schrikken.

Gereisd in januari 2013

Hotel Ibis Paris Porte Clichy Centre info