Hotel F1 Clichy sous Bois

1Onvoldoende

Score uit 1 review

Frankrijk, Ile de France, Clichy-sous-Bois

Op vakantie geweest naar F1 Clichy sous Bois?

1Onvoldoende

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor F1 Clichy sous Bois voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel F1 Clichy sous Bois

• 1lofoten26-05-2015

In één woord Gadver-ieuw-yuck

We maken al jaren gebruik van Formule 1 hotels. Meestal prima. Maar dit slaat alles....

De wijk waarin het hotel gelegen is voelt al grimmig en somber. Echt een achterstandswijk met alleen bewoners van (noord) Afrikaanse komaf. Hoewel er een hek om het terrein stond voelde het niet fijn om de (bepakte) auto achter te laten. De receptie was niet behulpzaam en geirriteerd. Deze stond liever te roken met bewoners en te bellen buiten op straat. De kamer was muf, het rook of er recent gerookt was in het kleine kamertje en de bedden waren niet schoon. De extra sloten van de kamer waren verwijderd. Waarschijnlijk een keer de kamer opgebroken. De douche en WC waren te vies voor woorden. Poep op de muren, op de WC bril, WC papier compleet uitgerold, ondergezeken... er was op geen enkele etage een fatsoenlijke WC te vinden. Juk.

In de buurt was alleen een McDonald te vinden. Op zich niet erg. Maar ook hier zelfde liedje. Opengesneden banken, ongeinteresseerd personeel en een plakbende.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Hotel F1 Clichy sous Bois info