Hotel Premiere Classe Chelles

Hotel Premiere Classe Chelles

5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Chelles voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Premiere Classe Chelles in het Nederlands

Nooit Meer

P Roos
15-11-2015

Nooit meer wat een verschrikking ,dit kan je geen hotel meer noemen lekkage kapot beddengoed kachel die niet werkt polen die tot diep in de nacht hard praten op de overloop kamer van 3 meter bij 230cm en of dat nog niet genoeg was waren we precies op vrijdag de 13 met de aanslagen

Gereisd met vrienden in november 2015

Nooit meer

Bruinsma
5-10-2015

Het was 1 groot drama, na een dag van 18 uur reizen ben je blij dat je in je hotel aankomt, maar dit hok is de naam hotel niet eens waard. Vies bedlinnen, een vies hok wat ze badkamer noemen, deur van de hotelkamer was duidelijk al een keer opengebroken , kon niet fatsoenlijk dicht. Wifi werkte niet, en het uitgebreide ontbijtbuffet was niet meer dan een plak droge cake of een stuk droog stokbrood met jam.

Gereisd met partner in oktober 2015

alleen voor locatie/overnachting

anoniem
5-5-2015

Premier Classe is een prima hotel om te overnachten. De kamers zijn klein en het ziet er niet erg gezellig uit, maar als je de hele dag in Parijs bent en je hoeft alleen maar te slapen is dit een geschikt hotel. Het ontbijt is erg simpel, weinig keus, geen vers beleg alleen jam en nutella. Geen borden, maar dienbladen. minpunt was dat wij 's avonds 2 keer bezoek hebben gehad van mensen die dezelfde kamer hadden gekregen. in de badkamer kun je net ronddraaien, en dat was het. als je met drie personen op 1 kamer slaapt, moet 1 persoon boven het 2 persoons bed waar je niet kan zitten en heel weinig ruimte hebt. omdat wij 3 hele dagen weg zijn geweest en gelijk moe op bed vielen, was dit een prima hotel. Wel heel vriendelijk personeel en ideaal om Parijs en Disney te combineren. metro niet per voet bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Ideale locatie voor combi Parijs & Disney

Lisopreis
26-2-2015

Ik heb hier een aantal nachte geslapen. een zeer eenvoudig en simpel hotel maar alles wat je nodig hebt als je toch de hele dag op stap bent. Makkelijk toegang tot Parijs en ook Disneyland is makkelijk te bereiken. Een uitstekende uitvalsplek. Vriendelijk personeel bij de receptie, hebben mij netjes geholpen toen ik geen connectie kon krijgen met de Wifi. Alles soepel en snel opgelost.

Gereisd met partner in Sun Jan 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek bij Parijs

Nellekeopreis
3-2-2015

Hotel bezocht omdat ik overdag voor werk in de buurt moest zijn maar tussendoor ook wat leuke dingen in Parijs wilde doen. Voor mij dus prima ligging van hotel. Simpel maar goed en prima prijs. Ontbijt echt Frans maar dat weet je als naar Frankrijk gaat.

Gereisd alleenreizend in Tue Jan 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

LvdBerg
8-1-2015

Voor drie nachten in dit hotel verbleven. Prima accommodatie, eenvoudig maar schoon en ligt tussen Parijs en Euro Disney in. Wanneer je dit wilt combineren is dit zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

Nooit weer

T.Visser
27-12-2014

Touroperator, staat in beschrijving 20 km van Parijs, dit is 1 uur. Waardeloos hotel, net een hok, een hond heeft het beter voor elkaar. Ontbijt, stukkie stokbrood, jam, jam, en Nutella als beleg nix geen verse producten en geen bord om je brood op te leggen, op een servetje.Het hotel restaurant, nouja restaurant kippehok, biedt plaats voor 14 personen, om te ontbijten, terwijl wij met ruim 100 personen waren, en dan nog de mensen die los van ons het hotel hadden geboekt.De chauffeur Timo had zelf al aangegeven dat het een hok was, en dat we ons er niet veel van voor moesten stellen, nou hij heeft gelijk gehad. Dat iemand van de organisatie al zoiets zegt, snap ik niet dat dit hotel nog in het programma zit. We moesten niet zo zeuren, bezienswaardigheden werden zomaar geschrapt zonder ons op de hoogte te stellen, ja tijdens de rit, halverwege Parijs. Wij hebben net een mail gehad van Touroperator, en zeiden niets te kunnen doen, op afstand. Nou als de chauffeur al aangeeft, het is nix?

Gereisd met partner in december 2014

Prima hotel voor bezoek aan Disney

jvanhessen
3-12-2014

Zijn hier 2 nachten geweest op weg naar het zuiden. Zijn vanuit hotel 1 dag in Disney geweest. Prima ligging. Eenvoudig hotel maar verder keurig. Geld meer dan waard.

Gereisd met partner in Fri Nov 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verwacht weinig..

Pip de Leeuw
14-10-2013

Een hotel om in te overnachten; that's it. De kamer was klein, de badkamer ook erg klein. Wel 2 schone badlakens per dag. Schimmel op het plafond en een enorme kuil in het schuimrubber matras. Wel een goed kussen. Bij het ontbijt ligt alleen zoet beleg, geen vlees/kaas/eitje en je eet vanaf je dienblad, er zijn geen borden. Dus, val gewoon doodmoe op je bed na een dag Parijs of Disney en je merkt er allemaal weinig van. Je betaald er tenslotte ook amper wat voor.

Gereisd met partner in oktober 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Chelles in Chelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Chelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.