Hotel Premiere Classe Chelles Centre

10 reviews over Hotel Premiere Classe Chelles Centre in het Nederlands

Prima

Debbie
28-1-2015

Prima hotel. Kleine maar keurige kamers en een ontbijtje erbij. Dichtbij Euro Disney (klein half uurtje met de auto). Goedkoop maar prima.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

LvdBerg
7-1-2015

Voor drie nachten in dit hotel verbleven. Prima accommodatie, eenvoudig maar schoon en ligt tussen Parijs en Euro Disney in. Wanneer je dit wilt combineren is dit zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

Goede kamers

T.
21-2-2014

We vonden het een goed hotel met goede kamers, het ontbijt was eenvoudig (broodjes, koffie, jus de'orange, beleg (chocopasta, jam, en boter) en er stond ook een broodtoaster) De kamers waren het beste er is een badkamer (met een hele lekkere douche) bedden, een TV alleen wel Frans en er stond een bureau. De kamer werd elke ochtend als je weg was schoongemaakt dus als je terugkomt was alles schoon.

Gereisd anders in februari 2014

Prima hotel

Jiska
23-1-2014

Hotel is prima gelegen, precies tussen Parijs en Disneyland in. Als je alleen voor de stad Parijs gaat, zou ik een ander hotel kiezen, omdat het slecht bereik baar is met openbaar vervoer. Kamers zijn eenvoudig en schoon. De douche had wat stemmingswisselingen :) Bedden liggen prima (misschien alleen als je een hele dag in disneyland hebt gelopen, dat weet ik niet) Ontbijt is in het Kyriad hotel, geen uitgebreid buffet, maar wel lekker stokbrood, zoet brood en toast, koffie en jus d'orange.

Al met al zeer positief, zeker als je kijkt naar wat je er maar voor betaalt!

Gereisd met partner in januari 2014

Voor die prijs prima

carinamij
18-4-2013

Ligging viel mee. Niet op een somber bedrijventerrein, maar bij een dorpje op een terrein met een ander hotel, omringd door groen. Door dit groen kun je de snelweg gelukkig niet zien maar wel horen. Receptie/ ontbijtzaal is in dat andere hotel. De kamer was schoon en in redelijke staat. Bedden hard, maar wij hebben er heerlijk op geslapen. Omgeving is s nachts verlaten en zonder beveiliging. Kamers komen allemaal direct uit op het buitenterrein. Ik ging s nachts een sigaretje roken buiten, dat kun je beter niet doen. Er verschenen ineens twee met fietskettingen zwaaiende hangjongeren. Gelukkig schrokken zij ook van mij. Het scheelt als je een mondje Frans spreekt. Ontbijt (4 euro 90): vers stokbrood, cake, croissants, zoete broodjes. Uitsluitend zoet beleg. Yoghurt, cereals, melk en jus (Tropicana, niet vers maar zeker geen poederlimonade! ). Personeel is er alleen in het andere hotel . Ze waren onvriendelijk tegen mijn medereizigers maar aardig tegen mij omdat ik Frans spreek.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Te doen

Serge
15-3-2013

Het hotel is precies wat je verwacht voor de prijs, het stelt niets voor. Je krijgt dus wel waar voor je geld. De kamer heeft alleen een bed en een televisie met alleen maar franse zenders, ik verwachte ook geen rtl4, maar bbc of cnn was wel leuk geweest. Geen afzuiging in de badkamer en geen raam. Het personeel is wil het allemaal heel graag maar door gebrek aan training/opleiding is het allemaal wat lachwekkend. Het ontbijt was 2dagen exact hetzelfde wat op zich niet erg is, wel raar is dat je niet in het normale restaurant (wat op zich al niet veel voorstelde) maar in een hok achterin het hotel 2 verschillende broodjes kan halen.

Kort om geen hotel om echt naar op vakantie te gaan, maar als je er slaapt om een weekend naar disney te gaan of naar parijs dan is het prima te doen.

Gereisd met vrienden in maart 2013

geen aanrader

Nancy
7-3-2013

Dit hotel geboekt bij een touroperator voor een leuk prijsje. Echter hadden wij liever wat meer betaald voor een goed hotel. Dit is een appartementencomplex naast het gewone hotel, wat bijna op een gevangeniscomplexje lijkt, tralies voor de ramen, een kamer met alleen een bed erin, waar je net langs kan lopen, een douche die overloopt, vreselijk ! half uur lopen van treinstation af, door een enge buurt. Ik zou hier absoluut niet heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor niet langer dan 2 nachten!

Florian
5-3-2013

Premiere Classe Chelles Centre is een oké hotel voor 2 nachtjes en als je de hele dag de deur uit bent. Maar er staat geen koelkastje, je hebt eigenlijk niets. Één klein kamertje waar dat bed net in past.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sober maar schoon

dikkepatser
12-11-2012

Hier gezeten tijdens een weekend Parijs met touroperator. Erg fijn weekend gehad, goede chauffeur (Michel) Hotel is zeer sober ingericht maar schoon, echt een perfect hotel om een weekendtrip te doen (prijs is nl. zeer comfortabel) bedden zijn OK, beddengoed is schoon, verwacht bij het ontbijt geen buffet, eea is echt zeer eenvoudig maar lekker kopje koffie en vers croissantje zijn aanwezig (wel voorzien van enkel kuipjes jam ;-)) Al met al zouden we dit zo weer doen.

Gereisd met partner in Fri Nov 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absolute aanrader Disney en Parijs

nelleke
13-6-2010

Je moet je melden bij hotel Kyriad gelijk naast het hotel. Daar kun je ook ontbijten (€ 4,80 per dag) Zeker aan te bevelen om te ontbijten, genoeg keuze en alles zeer vers.

Kamer klein, maar brandschoon.

Het hotel is zeer centraal gelegen. 20 minuten naar Parijs en 30 minuten naar Disney.

Genoeg goede restaurants in de buurt.

Vooral geschikt als overnachtings hotel.

Gereisd met partner in mei 2010

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Chelles Centre in Chelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Chelles Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.