Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bercy

HotelWeer vandaag27°12°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Paris Porte de Bercy voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bercy in het Nederlands

• Onvoldoende: 1 - 5

Rothotel

Voets Nathan, 14-5-2016

Ik heb echt niet van mijn reis genoten. Een kamer met schimmel in de wasbak, bruine vlekken op de handdoeken, geen licht, raam gaat niet open, 1stopcontact allemaal factoren die het niet de moeite en het geld niet waard zijn om hier zelfs 1 nacht te blijven. Het ontbijt was oook niet om over naar huis te scrijven, geen pistolets, geen beleg,... Dit zegt genoeg voor mij. Ik schaamde mij dat ik hier moest logeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bercy in Charenton-le-Pont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bercy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bercy scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.