Camping Paris Est

8Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Champigny-sur-Marne (Val de Marne)

8Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden

Meer camping info

171 reviews over Camping Paris Est

• 9Janniek02-01-2020

Blij verrast bij aankomst.

We hadden een villa stacaravan geboekt, we zaten in een zeer nieuwe stacaravan. Op het park zijn ze druk bezig met vernieuwen, er stonden nieuwe caravans klaar en oude waren grotendeels verwijderd. Bij aankomst waren de bedden eentje doorgemaakt, de handdoeken lagen klaar en de caravan was lekker verwarmd.(buiten was het rond de 3/4 graden). Je hoort wel de snelweg maar zelf hadden we er geen last van. We hadden deze locatie uitgezocht om vanuit daar Disneyland te bezoeken. We hadden wel wat last van verkeersdrukte maar dat had deels ook te maken met de staking bij de metro. Er is een speeltuintje aanwezig. De winkel was gesloten vanwege laagseizoen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    2Evelien01-08-2019

Nooit weer. Vies, oud en zeer onplezierige sfeer.

Eens maar nooit weer. Vieze, plakkerige, oude caravan, allemaal zeer dicht naast elkaar geplaatst. Ik gok dat 90% van het park werd bewoond door werklui, die met 90km per uur in hun werkbusjes over de camping sjeesden. We hebben onze kinderen moeten verbieden van het terras af te gaan, gewoon tè gevaarlijk. We waren erg blij dat we hier maar 1 nacht hoefden te overnachten.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Anne Ophoff07-07-2019

nooit meer.

Het is een stadscamping. Op de camping weinig voorzieningen. De camping beleving ontbreekt volledig, omdat bijna de hele camping werd bevolkt door bouwvakkers uit diverse landen. Een compleet mannelijke bevolking, heel veel bouwvakkersbusjes. Hier moet je niet zijn met een gezin met kinderen. De campingeigenaar vertelde dat nu ca. 80 procent bouwvakker is, in het hoogseizoen ruim 50 procent. Als de touroperator dit had vermeld, had ik deze camping nooit geboekt.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5Petra10-08-2018

Nooit meer!

De camping is niet mooi en gezellig. Er wordt veel te hard met busjes over de camping gereden. Veel lawaai laat in de avond. Ik raad het af om hier heen te gaan. Caravan viel echt mee, was schoon, alleen licht in een slaapkamer deed het niet, dit gemeld. Helaas heeft men het niet kunnen maken. De caravans staan echt heel dicht op elkaar, totaal geen privacy. De medewerker van touroperator was erg vriendelijk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Bart02-08-2018

Twijfelend

Goede ligging om vlot met openbaar vervoer in Parijs te geraken... Wel hele tijd geluid van autosnelweg hoorbaar... en heel duidelijk, is niet op achtergrond... Chalet hygiënisch proper, maar maar basis... Helft van de lampen in het woonkamergedeelte werkte niet, waren volgens de checklist van de touroperator nochtans nagekeken... Goed dat we er enkel maar 2 nachten overnachtten... en echt alleen maar sliepen... We zouden hier geen langere vakantie kunnen doorbrengen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6De Vries24-06-2018

Praktische locatie voor bezoek Disney of Parijs.

Locatie camping prima als je naar Disney of Parijs in wilt. Bus stopt voor de ingang. Chalet is wat gedateerd. Snelweg hoor je dag en nacht. Heel veel werklui die daar met elkaar chalets huren. Niet echt gezellige familie camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6Familie Van der Velde24-08-2017

Een paar daagjes Parijs, via touroperator

Mooie locatie maar vieze stacaravan!

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2M.J.Klomp01-08-2017

Voor ons niet meer.

Paris Est is een troosteloze camping met in ons geval een beestachtig smerig huisje. Keuken zat onder de vet spatten alles plakte en was stoffig. Bedden waren uitgeleefd, zat geen enkele vering meer in. Na slechts 2 nachten blij dat we deze plek konden verlaten. 's avonds omringd door werklieden die daar om je veranda staan te roken en te kijken. Touroperator lieden eigenlijk alleen even gezien bij het inchecken verder helemaal niet meer, Wij waren nu voor de 6e keer met deze touroperator, maar nog nooit zo'n belabberde camping gehad. Prijs kwaliteit slaat helemaal nergens op. Bedden die scheef hingen, smerige pannen en kopjes, ben zelf eerst flink aan het boenen geweest voor er erin wilden slapen. Bankstel lag bijna uit elkaar, gaspitten werkten niet goed,verlichting werkte maar half, en een vitting werd zo heet dat de lamp bijna in de fik was gevlogen, te zien aan de zwarte brand vlekken in de kapjes. Absoluut geen plek om je auto voor je huisje te parkeren.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5Eva29-07-2017

Geen aanrader

Stacaravans stonden met de veranda's bijna tegen elkaar! De hele dag de A4 ruizen aan je hoofd ook S nachts was vreselijke qua herrie. De speeltuin was wel leuk maar onze dochter moest wel 10 minuten daar naar toe lopen. Dat vonden wij te ver dus moesten we aldoor mee. We hadden geen gras of tuin om te spelen. wij hadden via touroperator geboekt. Deze medewerkers een keer gesproken en daarna helemaal niet meer gezien. Je bent wel snel in Parijs... en snel in euro Disney......

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Sandra06-05-2017

Perfect voor stedenreis Parijs.

Eenvoudige camping. Klein speeltuintje voor de kinderen. Verder geen animatie (voor ons ook geen must ;) ) Klein restaurant, overigens prima gegeten. Winkel stelt niet veel voor, geen vleeswaren/vlees te koop en best prijzig. Wel elke dag verse broodjes/stokbrood. In de buurt bevinden zich wel een bakker en supermarkt.

Wij hebben een stacaravan met veranda en 2 slaapkamers gereserveerd via touroperator. Opgemaakte bedden en handdoeken aanwezig. Caravans staan heel dicht bij elkaar, weinig privacy.

Perfect voor stedenreis naar Parijs. Bushalte voor de deur. In ca 8 minuten bij Treinstation, goede doorverbinding naar hartje centrum. In ca 20 minuten sta je op de Champs Elysees. Openbaar vervoer kaart op de camping te koop. Camping ligt binnen zone 3. Wij betaalden voor 2 dagen, 2 volw en 2 kind (11/10jr) ca € 60,-

Zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2017