Hotel Premiere Classe Cergy-Pontoise

Hotel Premiere Classe Cergy-Pontoise

4.9Matig

Frankrijk, Ile de France, Cergy/Pontoise

4.9Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Cergy-Pontoise voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Premiere Classe Cergy-Pontoise

• 5Laura Schwartz15-01-2013

Gelukkig hoefden we alleen maar te overnachten

Een heerlijk weekend in Parijs geweest! Samen met mijn partner hebben we echt heel erg genoten. Ik wil graag nog een keer terug naar Parijs, maar dan kies ik wel een ander hotel. (In Parijs zelf) Mijn kamer was schoon, maar de badkamer daarintegen... De WC was verstopt, Op het douschegordijn zaten vlekken. Het personeel spreekt geen Engels. Maar ze hebben wel de intentie om de gasten goed te helpen. Maar de communicatie verloopt stroef. Na het aangeven van een klacht, eerst een diepe zucht. pffff, dan probeerd hij het probleem te verhelpen. In ons geval met een andere kamer. Het ontbijt was lekker. croissantje, chocomel, niets overdreven, maar goed te doen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 3Kvdm17-12-2012

Nooit meer

De naam zegt heel wat maar het is niets wat het lijkt. Geboekt icm een goedkoop busreisje maar hier is echt op van toepassing; goedkoop is duurkoop. Het hotel is verouderd, kleine kamers, voor warm water moesten we een knop aandraaien die naast de badkamerdeur zat, wc liep bijna over. Het ontbijt was helemaal een aanfluiting. Geen borden aanwezig, bestek was al snel op en ruim een half uur in de rij moeten wachten ondanks vroeg opstaan. Geen kaas, worst oid enkel chocopasta aanwezig. Stukken afgebroken stokbrood en als je mazzel had kon je er daar nog 1 van scoren. Koffie moest in een schaal opgevangen worden, kopjes waren al op. Bij uitchecken was er geen personeel aanwezig. Veel meegemaakt en vaker goedkopere hotels gehad maar dit sloeg werkelijk alles........nooit meer!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Simone04-12-2012

Prima hotel voor een paar daagjes Parijs

De kamers zijn eenvoudig, maar voldoen prima als je voor een mooi prijsje Parijs eens wilt verkennen. Het ontbijt is ook prima, al moet je er niet teveel van verwachten. Je kunt vanaf het hotel gemakkelijk naar het centrum komen.

Gereisd met partner in december 2012

• 8Janine29-11-2012

Waar voor je geld

Hotel is eenvoudig maar wel heel goedkoop. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Parijs. Omgeving is prettig.
    Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt is op zijn Frans: beperkt en eenvoudig.

Gereisd met partner in november 2012

• 1Jan28-11-2012

Wat een slecht hotel!!!!!!

Hotel ligt op een heuvel en is niet normaal bereikbaar dan alleen met een lange trap. Dus ontoegankelijk voor mensen met een handicap. kamers zijn zeer minimalistisch ingericht, vuil en te goor om aan te zien. Schimmel in de badkamer, bloedvlekken op de muur, kapotte badkamerkraan. vies toilet met veel kalkaanslag. Geen lucht mogelijkheid. er hangt een vieze irritante rioollucht. Geen plek om je toiletspullen neer te zetten, geen drinkbekers of glazen. Geen mogelijkheid om handoeken op te hangen. (deze werden nl. op zaterdag niet omgewisseld). Alternatief aan het bed ophangen wat boven de andere bedden was. Geen normale stoel om je kleding op te hangen of kast waar je je kleding in kan opbergen. Onbijt bestaat uit halfzachte croisants, er was geen hartig beleg en onvoldoende aanvulling van serviesgoed om een grote groep te voorzien hiervan. Onvriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 6Arend21-10-2012

zeer vriendelijk personeel

Wij zijn hier terecht gekomen via veiling. Het personeel is vriendelijk. Kamers zijn erg klein,douche ook erg smal.S'nachts veel herrie van verkeer. Een bedje van 120, slaapt wel goed(boxspring) Met de metro/rer is de stad Parijs te bereiken in 3 kwartier. In de buurt van het hotel groot overdekt winkelcentrum waarin een Auchan(supermarkt) Het ontbijt is echt TREURIG!!! Alleen jam en honing geen kaas vleeswaren of eitje.Stukjes stokbrood of een Croisant of plakje cake. Koffie uit de automaat was wel lekker.Paar bekertjes yogurt. Bij aankomst stonk het overdadig naar luchtverfrissers. Wij hebben ons goed vermaakt en het was dat we goed geslapen hebben en het personeel erg vriendelijk was maar volgende keer zoeken we een ander hotel.

Gereisd met partner in oktober 2012

Hotel Premiere Classe Cergy-Pontoise info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer