7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Cergy Pontoise voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Cergy Pontoise in het Nederlands

Prima hotel voor een nacht

J. Koopmann
10-8-2017

Hotel geboekt ivm doorreis. Prima hotel, schoon (op de wc's na). Klein restaurant en keuken was helaas al dicht om 21.00 uur. Gelukkig nog wel een broodje kunnen bestellen. Kamer was prima. Goede bedden, schoon en het het was rustig. Ontbijt was voldoende voor Franse begrippen. Wel problemen gehad met de betaling. Tijdens het pinnen bleek het rolletje papier op te zijn van de pinautomaat waardoor de betaling volgens de medewerker niet had plaatsgevonden. Echter op mijn bankrekening zag ik dat het bedrag wel was afgeboekt. Lange discussie gehad, werd mij verzekerd dat het bedrag zou worden teruggestort. Nogmaals betaald en uiteindelijk werd het bedrag na een week weer teruggeboekt. Tussentijds wel contact gehad met de manager en de bank. Ondanks dat het goed is gekomen, is het heel vervelend dat je een week lang hiermee bezig bent, verloren energie. Tip: betaal contant! Manager was overigens erg behulpzaam en vriendelijk. Ondanks deze situatie zou ik wel terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
2008

Net hotel, ontbijt dramatisch slecht

Parijsbezoekers
12-5-2008

Net hotel, ontbijt dramatisch slecht. Geen croissants, geen schone glazen, geen borden, geen stokbrood, geen kaas. Je moest overal naar vragen, dan kwam er wel iets, maar het bleef onvoldoende voor een Novotel

Gereisd Familie in mei 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Cergy Pontoise in Cergy/Pontoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Cergy Pontoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.