Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain

Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain
8,4

14 tips over Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain

Nico, 2-3-2015
Tip, zondag zijn de winkels niet open. Behalve in 2 wijken. Doe je aankopen dus doordeweeks of op zaterdag ;)
Aronn1994, 12-6-2014
Leuke stad voor mensen onder de 26. Veel korting en veel gratis entree! Wanneer je naar het Louvre gaat, pak dan een zij-ingang! De wachtrij bij de piramides is +- een uur, maar vanaf de zijkant sta je binnen 1 minuut beneden wanneer je zegt dat je
Daan, 27-5-2014
Wanneer je een dagkaart koopt, koop deze voor meerdere zones. Het hotel bevind zich namelijk in zone 3. Of koop gewoon losse kaartjes en beuk met meerdere personen door het poortjes heen.

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Carrières Seine Saint Germain voor je op een rij gezet:

Mike, 13-1-2014
Koop een dagretour (3,60) van Houilles naar La Defense en van daaruit een dagkaart voor de metro.
w, 12-8-2013

station ligt op 2,5 kilometer afstand. maar bij hotel is ook bushalte. wij hebben dit lopend afgelegd wat op zich geen probleem is, alleen terug weg is berg op en na heel wat kilometers in de benen toch redelijk pittig te noemen.

voor 10,85 kun je per persoon onbeperkt de gehele dag gebruik maken van trein, tram en bus.

heb je via veiling geboekt met gratis parkeren, neem dan ook je waardecheque mee, anders heb je de kans dat je alsnog 16 euro kan betalen voor 2 nachten.

Sander Steinmann, 8-6-2013
Koop een paris visite ticket voor 5 zones, en je kunt onbeperkt reizen van dichtbij gelegen station naar Parijs en binnen Parijs zelf. Daarnaast op veel plaatsen korting op vertoon van dit kaartje. Auto kun je perfect parkeren bij station Houilles.

Timon, 28-5-2013
Zorg dat je aan de balie foto's laat zien van die kamer waarvoor je betaald hebt, anders wordt je zo in een goedkopere kamer geduwd waar de voorzieningen alles behalve geweldig zijn. WEL is dit hotel een goede uitvalbasis qua ligging. Metro station 10 min hier vandaan, beste te bereiken met eigen vervoer als je niet tijdsgebonden wil zijn (laatste bus rijdt om 22 uur) goedkoop parkeren in parkeerplaats (4.60) en op zondag gratis
Timon, 28-5-2013
3 km van hotel ligt het metro station. Indien mogelijk het beste te bereiken met eigen vervoer. Auto parkeren in parkeergarage 4.60 max en op zondag gratis.
willemsen, 24-2-2013
Wil je ff makkelijk eten? rij dan even 1 km door naar afhaal pizzeria Pronto Pizza(zelfde kant als hotel) voor weinig geld heerlijke pizza`s in 3 groottes om op de kamer op te eten.
sandrapieter, 18-12-2012
Neem de gewone trein richting Gare Saint Lazare en ook weer terug . Gaat sneller.