Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain

Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Carrières Seine Saint Germain voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooi en schoon appartement. Vriendelijke personeel dat ook behulpzaam is. Ontbijt is voldoende en de keuze is goed.

Fijn hotel!

honnie
22-5-2016

Via veiling gegaan, staat nu helaas niet meer op veiling maar het is ten zeerste aan te raden dit in de gaten te houden.

In buitenwijk gelegen hotel in de buurt van Parijs. Met een pendelbusje of auto naar het nabij gelegen station en je bent binnen 20 minuten met de trein in het centrum van Parijs.

Er is een afgesloten parkeerplaats waar je gebruik van kan maken voor 10 euro per dag. Wij hebben zelf de auto voor het hotel geparkeerd, al gaf de receptioniste aan dat daar soms geen plek is en we alsnog een sleutel konden krijgen voor de afgesloten parkeerplaats, dit was niet nodig.

Het hotel zelf was schoon en prettig. De kamers zijn erg ruim, met zitje, keuken, bad, apart toilet en een ruim balkon. De kamer word niet schoon gemaakt, en de handdoeken worden niet verwisseld tijdens je verblijf tenzij je erom vraagt (waarschijnlijk tegen extra kosten, dat is mij niet bekend). Een deel van het hotel heeft vanaf het balkon uitzicht over Parijs. Ook kan je gebruik maken van zwembad/jacuzzi in het hotel, zeer fijn.

Het ontbijt was basic maar goed. Alle basic benodigdheden om lekker te ontbijten waren er :-).

Wij komen zeker terug, ook gezien de bereikbaarheid naar het centrum van Parijs. We zijn verrast door de prijs / kwaliteit. Een aanrader dus!

werderom goed bevallen

ter Bruggen
22-12-2015

Het ligt buiten Parijs met auto makkelijk te doen kamers voor een gezin groot genoeg met op aanvraag uitzicht op Eiffel toren, kamers voorzien van bed met slaapbank en keuken.

S,morgens in het restaurant lekker verse broodjes en sapjes om de dag goed te beginnen, Zeker aan te bevelen voor gezinnen met jonge of oudere kinderen.

Super !

Laura
23-11-2015

Via veiling dit hotel gewonnen, dus duur was het zeker niet. Wij hebben echt een super verblijf gehad! De kamers waren heel erg mooi en ruim en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Enige nadeel was de ligging. Zonder eigen vervoer is het lastig te bereiken (ga richting Houilles! Wij werden door het metro personeel verkeerd gestuurd richting St Germain en Laye dit is heel erg om.) Ook lag het hotel vrij ver van het station (+/- 25 min lopen) en na 19u en op zondag rijden er geen bussen. Maar ondanks dit kleine nadeel is het hotel echt super en zeker de moeite waard !

Ik heb dit hotel via een veiling. Erg goedkoop dus we hadden geen verwachtingen. Het is een erg mooi hotel met eigen parkeerplaats. Kosten 10 euro per dag. Ook zat er ontbijt bij. Het is beperkt maar je kan er wel goed van eten en het smaakt erg goed. Dat is het belangrijkste vind ik. De kamers zijn ruim en heel mooi ingedeeld. Ook de badkamer en de wc waren netjes. Wij waren in parijs met 39 graden, gelukkig hadden ze een Zwembad waar we naar ons dagje weg meteen in konden springen. Het personeel is erg vriendelijk en helpt goed met vragen.

Ik zie veel reacties dat je het beste met de auto kan komen. Dat is wel waar alleen maar om naar het hotel te komen vanuit nederland. Verder heb je een busstation voor het hotel 2 minuten lopen. Kosten 2 euro om naar station te komen. Bij het station koop je ticket voor 11,50 en kan je onbeperkt bus, tram, metro. Echt erg handig. Dit hotel is echt een dikke 10 waard!!

Helemaal super!

Elinn
2-3-2015

Via veiling hadden wij een bon voor 36 euro voor dit appartementencomplex. We hebben een super tijd gehad! De auto kon gratis geparkeerd worden voor de deur en voor een paar euro in de parkeergarage bij het station, waarvandaan je met 10-15 min in het centrum van Parijs was. (retourtje 7,60) Kamers waren schoon en ruim en het ontbijt was ook prima. Aanrader! Ook voor 100 euro is dit het waard!

Ideaal voor een stedentrip!

Nico
2-3-2015

Algemene indruk is uitstekend. Werden goed ontvangen door de gastvrouw. Waren 3 uur te vroeg (expres), maar ze doen daar totaal niet moeilijk over. Kamer is prima, de onze had zelfs luiken! Kwamen me wel een dag later pas achter haha.

Onze kamer had een douche, bad en toilet dat gescheiden was.

Parkeren kan onder het hotel voor € 10,- per dag.

Zwembad en Jacuzzi was ook hartstikke goed.

Voor Citytrip Parijs Perfect

Nelleke
5-1-2015

Met de auto op een paar minuten afstand van het station waar je de hele dag kunt parkeren tussen de 2,50 en de 3,70. Met de trein naar Parijs centrum in 20 minuten. Dus een perfecte en hele goede uitvalbasis voor bezoek aan Parijs. De service is uitstekend, welkom zeer hartelijk en service gericht. Kamers zijn mooi en groot en compleet ingericht. Van de bank tot aan de badkamer met bad en douche apart en een apart toilet. Keuken klein maar compleet. Ontbijt is uitgebreid met broodjes, croissants, zoete broodjes, eieren, yoghurt, vleeswaren, kaas etc etc. officieel tot 09.30 maar tot na 10.00 constant volledig aangevuld. Complimenten voor het personeel!

Top accommodatie!

yvonkruis_1
22-12-2014

Gastvrij, goed ontbijt!! Boven verwachting en voor herhaling vatbaar:)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain in Carrières-sur-Seine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residhome Carrières Seine Saint Germain scoort een 8.37 uit 10 op basis van 46 reviews.