Hotel Campanile Bussy Saint Georges

7.5Goed

Frankrijk, Ile de France, Bussy Saint Georges (vlakbij Disneyland)

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Bussy Saint Georges voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Campanile Bussy Saint Georges

• 2018
    6Frank04-10-2018

Prima maar de volgende keer toch een ander hotel

Het is een uitstekende locatie om met de trein naar Disneyland Parijs te gaan. Het ontbijt is eenvoudig maar prima. De parkeergelegenheid was uitstekend en het personeel erg vriendelijk. Ze spraken keurig Engels, iets dat je niet overal in Frankrijk ziet. Eten in het restaurant kan ik echter niet aanraden. De hamburger was verbrand en de frietjes koud. Ook vonden wij het bed niet fijn en hebben de eerste nacht slecht geslapen. De bedkussens zijn vrij klein. De kamer was verder prima, helaas niet al te schoon.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Inge26-07-2018

Prima hotel voor mooie prijs

De receptionist was heel erg vriendelijk. De kamer was netjes met een heeel groot bed. Het was niet perfect schoon. Het zwembad was prima om even in af te koelen na een dag hiken. 45 minuten rijden naar Zion national park. De prijs was zeer goed, iets meer dan 100€ voor 2 nachten. Grote koelkast op de kamer. Ontbijt was wel mager.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Berto & Nicky16-10-2016

Prima prijs- kwaliteitsverhouding

De plusjes: het hotel is vrij recent 'aangepakt' en heeft een frisse wit/groene look. Kamer en badkamer zijn niet ruim, maar prima voor 2 personen en ook vrij recent 'aangepakt'. Het hotel is voornamelijk gericht op zakelijke gasten. Wij hebben het hotel geboekt voor een lang weekend Disneyland, Parijs e.o. en daar is het zeer geschikt voor. Binnen 15 autominuten in Disneyland, binnen 10 wandelminuten op het station en binnen 30 treinminuten in Parijs. De minnetjes: de restaurantprijzen zijn erg hoog gezien hetgeen je krijgt en het personeel kan hier en daar nog een training gebruiken.

Gereisd met partner in september 2016

• 8J.Tiel19-06-2016

Goed en goedkoop

een paar dagen naar disney geweest prima hotel en vriendelijke mensen, het was schoon, ontbijt eenvoudig maar ook dat was prima. prima hotel om een paar dagen van disney te genieten.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6bjb30-08-2015

Redelijk

Wij verbleven hier 1 nacht alvorens disneyland te bezoeken. Gunstige ligging tov disney. Rer station op ongeveer 5 minuten lopen va hotel. Op zich makkelijk te bereiken maar wij liepen verkeerd en volgden de hele straat uit waarbij we op een heel groot woonwagenkamp stuitten. Afstand Parijs centrum en hotel ook goed te doen. S 'avonds ook bij rotonde t.o het hoteleen kampeerplek voor woonwagens gesitueerd. Hotel heeft een redelijk parkeerterrein welke overdag vrij toegankelijk was, S'avonds afgesloten met een hek. Hotel zag er niet erg uitnodigend uit van binnen. Lift systeem met pasje zodat alleen gasten naar boven konden.kamer niet groot maar goed te doen voor 4 pers. Typische geur in heel het hotel. Douche echter bij het gehele plafond beschimmeld. 1 persoon gedoucht en daarbij waren zuur ruikende handdoeken aanwezig. Na afdrogen rook het sterk naar muffe hond. Handdoeken kunnen omwisselen voor schonere maar nog niet erg fris. Bedden sliepen prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8alexander en hester22-08-2014

prima voor een kort verblijf

Voor ons doel een prima hotel (op heenreis als tussenstop en op terugreis voor Eurodisney). Nette kamer met goed bed. Toeslag voor een kind op kamer was slechts € 6,- p.n. met ontbijt (via touroperator). Altijd een beetje afgestompt personeel in dit soort hotels, maar wat maakt het uit ... Als je het ontbijt ter plaatse betaalt (€ 10,- p.p.) is dit eigenlijk nog teveel voor fabriekskaas en -ham, maar wel met vers gesneden fruit en goede koffie. 's Avonds 2x bij Pizzeria di Roma in hoofdstraat gegeten: prima! Een leuk terrasje in de omgeving is nergens te vinden, dus kom niet te vroeg ... Retour Eurodisney is ca. € 5,- p.p. (twee RER-stations verder).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7wqn20-08-2014

Kleine, maar nette kamer.

Eenvoudig hotel. Kleine, maar nette kamer. Met twee volwassenen en een kind net aan. Geen kastruimte. Maar voor bezoek aan Disneyland prima stek. Op loopafstand van het RER station (10 minuten). Met de trein naar Disney in ongeveer 8 minuten, ideaal. Ontbijt eenvoudig, verse croissants. Twee keer ook avondeten genuttigd, viel beetje tegen. Beter eten bij Chinees in de buurt van RER station. Voldoende parkeerruimte. 's Avonds gaat hek dicht. Internet redelijk. Hotel is gelegen in saaie buurt, paar winkels en Carrefour in de buurt van station. Aanbieding via touroperator geboekt, daardoor gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Wij vonden de kamer geschikt voor een kort verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Iwan13-05-2013

Goede uitval Disney

Wij hebben het hotel gebruikt als eerste overnachting alvorens ons Disney-arrangement inging. Maar het is tevens goed bruikbaar als uitvalsbasis voor Disney. Kamer en badkamer erg klein (zeker wanneer je er met 3 verblijft). Bed erg hard. Ontbijt niet erg uitgebreid, maar wel smaakvol en voldoende. Continu aangevuld. Espresso uit automaat is subliem. Voldoende gratis parkeergelegenheid. Handig gelegen vlak aan de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8Jeroen07-05-2013

Prima uitvalsbasis voor Parijs

Goed hotel vrijwel aan de snelweg ri Disneyland Paris en dichtbij metro (10 minuten lopen RER A), simpel maar goed ontbijtbuffet, nette kamers, niet ruim.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8jesseb103-05-2013

Prima uitvalsbasis

4 nachten in dit hotel verbleven. Kamer is niet erg groot en je mist kastruimte. In ons geval geen probleem want we waren hier alleen voor Disney en de kamer was vooral om te slapen. Ontbijt prima en simpel. Genoeg (afgesloten) parkeerruimte. Uniek was dat de lift omhoog alleen werkt op je hotelpas. Personeel vriendelijk. Disney zelf was 10 minuten rijden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Hotel Campanile Bussy Saint Georges info