Hotel Timhotel Paris Boulogne

Hotel Timhotel Paris Boulogne

We hebben een aantal aanbieders voor Timhotel Paris Boulogne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Timhotel Paris Boulogne in het Nederlands

Dure bezemkast

Jan
29-5-2010

Ivm zakentrip hotel (laten) boek dicht bij bestemming. We hebben denk ik de pech gehad dat deze trip samenviel met Roland Garros, dat hierbij ook in de buurt ligt. De prijs van 155 euri per kamer/ex ontbijt is meer dan fors voor een kamer formaat bezemkast.In de badkamer kun je je k.nt amper keren en de lift heeft plaats voor 1 persoon met kleine koffer. Ga ontbijten bij een van de restaurantjes direct in de omgeving, dit stelt nl. nauwelijks iets voor, in een bedompt klein zaaltje in de kelder. Ligt wel direct aan een metrostation. Verder dus geen aanrader. Ben vaker in parijs geweest en voor dat bedrag kun je (veel) beter krijgen

Gereisd zakelijk in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Timhotel Paris Boulogne in Boulogne Billancourt (Hauts de Seine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Timhotel Paris Boulogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.