Hotel Timhotel Boulogne Rives de Seine

Hotel Timhotel Boulogne Rives de Seine

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Timhotel Boulogne Rives de Seine voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Timhotel Boulogne Rives de Seine in het Nederlands

Prima hotel voor stedentripje

Annemarie Staaks
7-1-2013

Als je niet teveel verwacht van het hotel is het prima te doen. We hadden bij aankomst geen handdoeken (werden nog gewassen) en 1 keer geen warm water. Echter, ontbijt is prima mits je op tijd gaat. Blijkbaar is het e.e.a. verbeterd. Beeikbaarheid naar stad is met metro goed te doen (10 min lopen naar Metro)

Gereisd met partner in januari 2013

Nooit meer

Fam Hovius
8-5-2009

Nooit meer erg slecht hotel . We kregen een klein ontbijt met twee broodjes met jam . Terwijl we een ontbijt buffet bestelt hadden . Mensen waren er niet vriendelijk. Bedden waren stuk en ook de douche was stuk . De toilet was smerig en stuk. Iedereen klaagde steen en been maar we kregen niets voor elkaar. 's Avonds was er niets te drinken in het hotel alles was dicht.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Timhotel Boulogne Rives de Seine in Boulogne Billancourt (Hauts de Seine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Timhotel Boulogne Rives de Seine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.