Aparthotel Mercure Le Scenario

Aparthotel
Aparthotel Mercure Le Scenario
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Le Scenario voor je op een rij gezet:

4 reviews over Aparthotel Mercure Le Scenario in het Nederlands

Volgend jaar weer

Reinier
12-8-2014

Voor ons 12,5 jarig huwelijk wilden we een aantal dagen naar Parijs en zijn we via touroperator bij dit (apart)hotel terecht gekomen. Dit aparthotel is onderdeel van het "gewone" Mercure Hotel en heeft een aparte ingang (vlak naast de hoofdingang) waar je met je kamerpas in kan. In- en uitchecken gaat via de receptie bij de hoofdingang. De medewerkers van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden een kamer geboekt voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Het heeft wat weg van een appartement. In ons geval hadden we een aparte slaapkamer met tweepersoons bed, een badkamer met toilet, nog een apart toilet (heel fijn!) een keukentje met kookplaat, vaatwasser etc. en een woonruimte met eettafel, 2 fauteuils en 1 bank. Deze fauteuils en bank kunnen worden gebruikt als respectievelijk 2 eenpersoons en 1 eenpersoonsbed.

Er is een supermarktje op een paar honderd meter lopen. De metro is vlakbij en van daaruit kun je heel Parijs door.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Heerlijk hotel

Reinier
7-8-2014

Wij zaten hier in 2012 al in ongeveer dezelfde periode. Toen vierden wij ons 12,5 jarig huwelijk in Parijs. Het hotel is ons toen goed bevallen en vandaar dat we dit weer hebben geboekt. We parkeren onze auto onder/achter het hotel en halen die pas weer als we weggaan. Alles doen we met de metro.

Prima kamers en voldoende ruimte wat ons betreft. Meestal even koffie en ontbijten. Daarna Parijs in. Metro zit op ca. 5 minuten loopafstand. Supermarktje ook.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Fantastisch hotel.

Fam. Meijer
23-5-2013

Via touroperator dit hotel gevonden voor een zeer schappelijke prijs. Uitstekend met de metro en/of stadsbus bereikbaar. Uitstekende kamer met keukentje, zodat we 's-morgens koffie konden zetten of eventueel een kleine hap konden koken. Absoluut een aanrader; volgende trip Parijs weer dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Super!!!!

Kruiningen
28-12-2011

Prachtig, geluidsarm, goed te bereizen, mooie afgesloten parkeergarage! In een woord super, voor ons nooit meer iets anders als we naar Parijs gaan.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mercure Le Scenario in Boulogne Billancourt (Hauts de Seine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mercure Le Scenario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.