Hotel Ibis Paris Boulogne Billancourt

Hotel Ibis Paris Boulogne Billancourt

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Paris Boulogne Billancourt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Paris Boulogne Billancourt in het Nederlands

Parijs hmmm wat moet ik meer zeggen

Peter
27-8-2015

Goed bereikbaar per auto, in een rustige buurt gelegen, een heerlijke bistro met huisgemaakte gerechten om de hoek, metro om de hoek (zo'n 2 minuten lopen), kleine kamer zoals overal in Parijs, uitstekend bed.

Gereisd met partner in mei 2015

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Paris Boulogne Billancourt in Boulogne Billancourt (Hauts de Seine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Paris Boulogne Billancourt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.