Boulogne Billancourt (Hauts de Seine)

We hebben een aantal aanbieders voor Boulogne Billancourt (Hauts de Seine) voor je op een rij gezet:

vakanties Boulogne Billancourt (Hauts de Seine)

Reviews over Boulogne Billancourt (Hauts de Seine)

Tim hotel nu Ibis, Boulogne Billancourt

lucienne,
    5-9-2015

Het oude Tim hotel in Boulogne Billancourt is omgetoverd tot een modern Ibis hotel. Grote bedden van natuurlijke materialen. Grote douche, veel hout gebruikt.

1 klein tafeltje met 1 stoel, moderne tv, open kast.

Enige minpuntje is de kleine ontbijtruimte. Er wordt getracht om alles steeds aan te vullen maar dat lukt niet altijd, dus wisselend assortiment.

Ligging naast metrohalte.

Gereisd met partner in augustus 2015

Parijs hmmm wat moet ik meer zeggen

Peter,
    27-8-2015

Goed bereikbaar per auto, in een rustige buurt gelegen, een heerlijke bistro met huisgemaakte gerechten om de hoek, metro om de hoek (zo'n 2 minuten lopen), kleine kamer zoals overal in Parijs, uitstekend bed.

Gereisd met partner in mei 2015

Volgend jaar weer

Reinier,
    12-8-2014

Voor ons 12,5 jarig huwelijk wilden we een aantal dagen naar Parijs en zijn we via touroperator bij dit (apart)hotel terecht gekomen. Dit aparthotel is onderdeel van het "gewone" Mercure Hotel en heeft een aparte ingang (vlak naast de hoofdingang) waar je met je kamerpas in kan. In- en uitchecken gaat via de receptie bij de hoofdingang. De medewerkers van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden een kamer geboekt voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Het heeft wat weg van een appartement. In ons geval hadden we een aparte slaapkamer met tweepersoons bed, een badkamer met toilet, nog een apart toilet (heel fijn!) een keukentje met kookplaat, vaatwasser etc. en een woonruimte met eettafel, 2 fauteuils en 1 bank. Deze fauteuils en bank kunnen worden gebruikt als respectievelijk 2 eenpersoons en 1 eenpersoonsbed.

Er is een supermarktje op een paar honderd meter lopen. De metro is vlakbij en van daaruit kun je heel Parijs door.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Heerlijk hotel

Reinier,
    7-8-2014

Wij zaten hier in 2012 al in ongeveer dezelfde periode. Toen vierden wij ons 12,5 jarig huwelijk in Parijs. Het hotel is ons toen goed bevallen en vandaar dat we dit weer hebben geboekt. We parkeren onze auto onder/achter het hotel en halen die pas weer als we weggaan. Alles doen we met de metro.

Prima kamers en voldoende ruimte wat ons betreft. Meestal even koffie en ontbijten. Daarna Parijs in. Metro zit op ca. 5 minuten loopafstand. Supermarktje ook.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Fantastisch hotel.

Fam. Meijer,
    23-5-2013

Via touroperator dit hotel gevonden voor een zeer schappelijke prijs. Uitstekend met de metro en/of stadsbus bereikbaar. Uitstekende kamer met keukentje, zodat we 's-morgens koffie konden zetten of eventueel een kleine hap konden koken. Absoluut een aanrader; volgende trip Parijs weer dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013
Boulogne Billancourt (Hauts de Seine) scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews