1,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Paris Porte de Bagnolet voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bagnolet in het Nederlands

Vreselijk

Ria,
28-4-2018

Het was vreselijk. We hebben niet de kamer gekregen die we hadden geboekt, ook was de kamer ontzettend vies en oncomfortabel. Het personeel was ook zeer onvriendelijk, zeker geen aanrader!

Gereisd met partner in april 2018

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Astrid,
1-5-2017

prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Basic inrichting, hier en daar schimmel in de kamer en badkamer. Ontbijt is ook niet het beste maar goed genoeg voor de lage prijs. Buurt voelt niet veilig in de avond. Het stinkt rond het hotel naar urine bij de trappen. Ben je kieskeurig of Rob Geus, dan dit hotel niet doen. Maar voor deze lage prijs en de paar nachten dat je hier bent, is het prima te doen. Met metro 2x overstappen voor de trein naar Disney, ca 55 min

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Dit nooit meer

Remco
4-8-2013

Hotel op zich netjes en schoon, maar de buurt waar het hotel gelegen is is vreselijk. Rondhangende blowende jongeren, urinestank, onveilig gevoel. Bovendien is de parkeergarage van het hotel dermate laag dat je er met een dakkoffer niet in kunt rijden. Dit hotel is een absolute afrader.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt geen goede keus

Elke
18-6-2013

Voor deze prijs kan je een beter hotel krijgen. De trap is met recht goor die naar het hotel loopt. Er was gepoept en geplast. Het is niet normaal wat een stank. Mijn kamer had een kapotte douche en een lekkende wc. Het bed is een houten plank met een dunne matras. Het ontbijt is wel lekker maar heel erg eenvoudig.

Gereisd alleenreizend in Sat Jun 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goede prijs/kwaliteits verhouding

fam. de Vos
24-8-2010

het hotel op zich is niet speciaal, bij aankomst kom je binnen in een nogal kleine lobby met twee liften een een trap(aan de linkerkant) waar niet duidelijk is aangegeven dat je ook via dee trap naar de kamers kunt. eenmaal op de kamer aangekomen zijn er twee lage bedden en een hoogslaper, ook is er een tv en een bureau, de badkamer deur kan niet dicht maar is wel schoon. er is in de buurt +/- 400 meter een metro station en een bushalte die naar het centrum gaan. de ingang zelf stinkt niet maar de trap bij het hotel.

Gereisd met vrienden in Mon Jul 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

verschrikkelijk

Indra
23-5-2010

wij bleven hier voor 3 dagen met school. Het was verschrikkelijk. Op de trap naar de ingang van het hotel stonk het verschrikkelijk, in de kamer ook. Er zijn geen kasten in de kamers, alleen een paar kleerhangers. De lakens waren oud en versleten, 1 van de bedden had geen kussen. Er waren vuile plekken op het bureau en op de wastafel in de badkamer. Wij hebben van andere mensen gehoord dat er bloedvlekken in hun lakens hingen en een wc en een bad die niet doorliepen. Tijdens het ontbijt was het lang aanschuiven en er zijn veel te weinig tafels, dus zit je bij mensen die je niet kent. Van het ontbijt zelf werd ik misselijk, sommige mensen dierven niets te eten

Gereisd met vrienden in mei 2010

voor die prijs en parijs goed te doen

Jolanda
4-10-2009

Met een reisorganisatie in dit hotel gezeten. Van de uitstapplek tot de ingang is een trap (niet van het hotel) en die stinkt. Maar binnen gekomen geen last meer van. Receptie zakelijk maar correct. 2 liftjes naar boven, kamers heel erg basis,maar schoon, badkamer schoon. Ontbijt voor Parijs uitgebreid buffet.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 04 2009 20:59:03 GMT+0000 (UTC)
2008

Als er echt niets anders is!

U. Walker
5-8-2008

Super low budget: Kamer is een hok met bed, stoel, tv en een paar hangers aan een rekje, gelukkig wel redelijk schoon. Onbtijt ongezellig hok, plastic weggooibestek, koffiekop en "glas", geen bord, koffie en melk de hele ochtend op warmhoudplaatje. Niet berekend op veel ontbijters tegelijk (filevorming bij het "buffet") Personeel gestressed, onvriendelijk en onvoorbereid.

Gereisd familie in augustus 2006
2007

Dit hotel viel erg mee, je verwacht een weghotel, was ook goed betaalbaar. Maar de kamers zijn redelijk, zelfs bureautje en een raam met uitzicht (op het kruispunt Bagnolet) sanitair heel netjes. Bed goed te doen. Verbinding naar centrum is er ook, 1 keer overstappen in metro. Ligt aan winkelcentrum, erg handig. Ontbijt is karig, stokbrood met rare jam of brie, nou ja dat zijn we wel gewend van de Fransen. Koffie niet te drinken, staat de hele ochtend... Verder goed geholpen in Engels, vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in september 2007

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bagnolet in Bagnolet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Paris Porte de Bagnolet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.