Aparthotel Residhome Paris Asnieres

8Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Asnières (Hauts de Seine)

8Fantastisch

Aparthotel Info

• All inclusive
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Paris Asnieres voor je op een rij gezet:

42 reviews over Aparthotel Residhome Paris Asnieres

• 7Anna09-05-2015

Goede ligging station, bedbank drama, goed ontbijt

Wij (2 volwassenen/2 kids) zaten in een 2k app met 1 slaapkamer (1 groot matras/1 dekbed) en in woonkamer een bedbank: dit was een drama! doorgelegen, ook niet te doen voor kinderen, schandalig voor zo'n keurig complex! Er zijn blijkbaar ook 3k app (ik weet niet bij welke reisorg.) Schoon,netjes,gratis wifi,2 tv's,vaatwassertje (+1 tab),sponsje en afwasmiddel,weinig inventaris (lekker uit eten gaan!),koelkast,badkamer met bad en scherm,fohn,voldoende handdoeken, zeepjes. Wij boekten incl. ontbijtbuffet (7.00-9.00 uur) dit was zeer uitgebreid (het was niet druk): fruit,div.broodjes/croissantjes en beleg, div. soorten cereals,sappen,thee,div. soorten koffie (pads),warme/koude melk, div. yoghurtjes in 1 woord geweldig! Receptie niet altijd even vriendelijk (ligt aan de bezetting). Treinstation ligt op paar minuten afstand, loket 's avonds helaas dicht, wel automaat voor creditcard (geen pin). Let op navigatie Asnieres sur Seine anders kom je in hartje Parijs zoals wij met oude tomtom!

• 8mevrouw Stikvoort23-09-2014

leuk hotel

Fijn verblijf gehad, mooie kamer. Badkamer ziet er mooi uit maar door ontbreken van douchescherm of passend douchegordijn was douchen een drama. Hele badkamer liep onder. Ligging goed, aansluiting ov prima. Pizzeria om de hoek lekker gegeten. Supermarkt en bakkertje ideaal

Met jonge kinderen

• 7Erik12-06-2014

Mooie ruime kamer, maar wel vies

Bij aankomst werd onze kamer gelijk opgewaardeerd. Met 2 volw. en 2 kinderen in een kamer met 2 slaapkamers en een woongedeelte. Mooie grote kamers. De kamers waren wel vies. De vloer kleefde, vlekken op de muren en over de bank hebben we handdoeken gelegd.

Het ontbijt stelde niet zo veel voor, maar je kon zoveel eten als je wilde.

Vanaf het hotel was het ongeveer 10 minuten lopen naar de metro. Die bracht je zo bij de Eiffeltoren. Het metrokaartje moest je uit een automaat halen.

In de omgeving van het hotel zitten een bakker, een supermarkt, een pizzeria, en Japans restaurant en een bistro. Wij hebben bij de pizzeria gegeten, de prijs en de kwaliteit waren goed.

• 9Francina05-05-2014

Prima verblijf!

Via veiling geboekt. Gebouw ligt handig wanneer je met de auto naar Parijs gaat. Ontbijt prima, in sfeerloos zaaltje. Lift, gangen en kamers erg schoon en nieuw. Vriendelijke ontvangst.

• 8mevrouw Verweij-Huijbers23-11-2013

goed hotel

prima hotel ,schoon,goede ligging .mooie kamers en vriendelijk personeel

Met vrienden

• 7Dennis28-10-2013

Hotel met een aantal gebreken.

Bij aankomst zijn wij gelijk naar het centrum van Parijs gegaan. De auto stond toen al veilig in de parkeergarage onder het hotel. Het trein station ligt 5 minuten van het hotel af en hier kan je voor 2 dagen een metro/trein kaartje kopen voor 3 zones voor 17,15 euro. 's Avonds bij terugkomst ingecheckt bij het hotel. Op de kamer aangekomen moesten wij op een slaapbank liggen en hadden wij een douche zonder gordijn en gelijk naast het toilet (kamer 2). Bij de receptie om andere kamer gevraagd maar kon alleen voor de tweede nacht. De tweede nacht hadden we een tweepersoonsbed en een bad op de kamer. Dit was een hele voorruit gang. Helaas deed de koelkast het niet en het warme water was op nadat het bad gevuld was geweest (kamer 303) De volgende ochtend kan je dan pas weer warm douche of je moet 1,5 uur wachten zeiden ze bij de receptie. Het ontbijt is goed en genoeg keuze voor een frans ontbijt. Wij hadden dit hotel gevonden via veiling.

• 8patrick29-08-2013

perfect

ook geboekt via veiling site lekker met ze tweeen even weg. perfect hotel alles was eigenlijk top daar ligging, binnen 15 min onder de eifeltoren

• 8pascal vanderlinden25-08-2013

prima hotel

Hotel geboekt via veilingsite. Voor die prijs een fantastisch hotel. 23 augustus geweest, en dan is het rustig in parijs. Zo konden wij gratis parkeren bij het hotel buiten, waar je normaal voor moet betalen Je kunt ook voor 10 euro op de parkeerplek van het hotel staan. Wij konden deze reservering annuleren toen bleek dat we buiten het hotel gratis konden staan, prima service dus. Het ontbijt was ok, croissants, broodjes, yoghurt, paar soorten vleesbeleg en kaas, en toen wij er waren was er voldoende plek, Als iedereen tegelijk komt ontbijten is er wel een probleem maar tegenover ligt inderdaad een bakker (zondag gesloten) en supermarkt. Treinstation ligt op vijf minuten lopen en geeft een prima aansluiting (tik in Asnieres sur seine en niet parijs!!!). Je rijdt vanuit NL alleen maar op de snelweg, en hoeft slechts 4 km hooguit door deze buitenwijk van Parijs te rijden, dus geen stress voor mensen die het niet prettig vinden zich per auto door een grote stad te verplaatsen .

• 8jlsreingoud15-08-2013

Mooi gelegen hotelappartementen

Parijs. De stad gebouwd op historie. Wandelen, genieten, kijken en dat continu. Na een dag wandelen is zeer fijn bijkomen in Residhome Asnieres. Gelegen op een mooie locatie: nieuwbouwwijk, trein op loopafstand.

Het appartement nodigt uit om weer eens terug te keren evenals het personeel.

• 8Tessa12-08-2013

Erg goed hotel!

Erg mooi hotel, ik ben 2 keer eerder in Parijs geweest. Maar, dit was toch zeker wel het beste hotel. Kamer erg netjes, grote ruime badkamer, klein keukentje met vaatwasser en magnetron en een heerlijk bed met tv aan het voeten eind. Ook wat ik vaak mis in hotels is een lekker ontbijt. Maar dat was hier ook erg goed! Veel keus en erg lekker. Wat wel jammer was: de eetzaal was erg klein, je moest dus soms in de rij staan om te gaan ontbijten. Verder is een een bus en metro op loopafstand, wat natuurlijk ideaal is, je zit zo in het mooie Parijs!

15 tips over Aparthotel Residhome Paris Asnieres

• Erik, 12-06-2014

Op zondag is alles in de omgeving van het hotel dicht. Ook de restaurants.

• Derrek, 12-12-2013

Een 3-zone Paris Visite pas voor RER en metro is voldoende om naar les Gressilions en het hotel te gaan. Eventueel thuis laten sturen (we 13,50 euro koerierkosten) of anders kopen bij aankomst (met Thalys) in Gare du Nord.

Met de Thalys (aanrader) in Gare du Nord de RER “B” naar station St Michel (Notre Dame) en daar overstappen op RER “C” naar Les Gressillons. Op 5 Minuten lopen is het hotel.

• W van 't Erve, 10-07-2013

Als je op de Eifeltoren wil, boek dan dit van te voren op internet, de rijen zijn zo lang en als je al een kaartje hebt voor een bepaald tijdstip kan je via andere ingang naar binnen.

3 vragen over Aparthotel Residhome Paris Asnieres

• anneliesmares, 20-04-2016

parking

ik boekte dit hotel met parking inclusief Kan mij iemand hierover zeggen hoe die eruit ziet en hoe hoog ze is? bedankt

• Maria, 22-06-2014

Openbaar Vervoer

Ik weet inmiddels hoe duur het openbaar vervoer is en dat het op 5 minuten afstand is van het hotel, maar kan iemand mij uitleggen hoe en waar ik precies heen moet om ongeveer in het centrum te komen, laten we zeggen de Champs-Elysées.

• Mark, 19-10-2013

taxi

Weet iemand wat het kost om met een taxi naar het centrum te gaan ipv openbaar vervoer.

Dennis, 28-10-2013

Taxi geen flauw idee, maar zal zeker duurder zijn dan met het openbaar vervoer. Het openbaar vervoer is ook erg idee. Je hoeft nooit lang te wachten als je een trein of metro mist. Voor 17,15 euro heb je een kaartje voor 2 dagen voor 3 zones.

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette