Aparthotel Residhome Paris Asnieres

8Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Asnières (Hauts de Seine)

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Paris Asnieres voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

42 reviews over Aparthotel Residhome Paris Asnieres

• 7Anna09-05-2015

Goede ligging station, bedbank drama, goed ontbijt

Wij (2 volwassenen/2 kids) zaten in een 2k app met 1 slaapkamer (1 groot matras/1 dekbed) en in woonkamer een bedbank: dit was een drama! doorgelegen, ook niet te doen voor kinderen, schandalig voor zo'n keurig complex! Er zijn blijkbaar ook 3k app (ik weet niet bij welke reisorg.) Schoon,netjes,gratis wifi,2 tv's,vaatwassertje (+1 tab),sponsje en afwasmiddel,weinig inventaris (lekker uit eten gaan!),koelkast,badkamer met bad en scherm,fohn,voldoende handdoeken, zeepjes. Wij boekten incl. ontbijtbuffet (7.00-9.00 uur) dit was zeer uitgebreid (het was niet druk): fruit,div.broodjes/croissantjes en beleg, div. soorten cereals,sappen,thee,div. soorten koffie (pads),warme/koude melk, div. yoghurtjes in 1 woord geweldig! Receptie niet altijd even vriendelijk (ligt aan de bezetting). Treinstation ligt op paar minuten afstand, loket 's avonds helaas dicht, wel automaat voor creditcard (geen pin). Let op navigatie Asnieres sur Seine anders kom je in hartje Parijs zoals wij met oude tomtom!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8mevrouw Stikvoort23-09-2014

leuk hotel

Fijn verblijf gehad, mooie kamer. Badkamer ziet er mooi uit maar door ontbreken van douchescherm of passend douchegordijn was douchen een drama. Hele badkamer liep onder. Ligging goed, aansluiting ov prima. Pizzeria om de hoek lekker gegeten. Supermarkt en bakkertje ideaal

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Erik12-06-2014

Mooie ruime kamer, maar wel vies

Bij aankomst werd onze kamer gelijk opgewaardeerd. Met 2 volw. en 2 kinderen in een kamer met 2 slaapkamers en een woongedeelte. Mooie grote kamers. De kamers waren wel vies. De vloer kleefde, vlekken op de muren en over de bank hebben we handdoeken gelegd.

Het ontbijt stelde niet zo veel voor, maar je kon zoveel eten als je wilde.

Vanaf het hotel was het ongeveer 10 minuten lopen naar de metro. Die bracht je zo bij de Eiffeltoren. Het metrokaartje moest je uit een automaat halen.

In de omgeving van het hotel zitten een bakker, een supermarkt, een pizzeria, en Japans restaurant en een bistro. Wij hebben bij de pizzeria gegeten, de prijs en de kwaliteit waren goed.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9Francina05-05-2014

Prima verblijf!

Via veiling geboekt. Gebouw ligt handig wanneer je met de auto naar Parijs gaat. Ontbijt prima, in sfeerloos zaaltje. Lift, gangen en kamers erg schoon en nieuw. Vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in april 2014

• 8mevrouw Verweij-Huijbers23-11-2013

goed hotel

prima hotel ,schoon,goede ligging .mooie kamers en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in november 2013

• 7Dennis28-10-2013

Hotel met een aantal gebreken.

Bij aankomst zijn wij gelijk naar het centrum van Parijs gegaan. De auto stond toen al veilig in de parkeergarage onder het hotel. Het trein station ligt 5 minuten van het hotel af en hier kan je voor 2 dagen een metro/trein kaartje kopen voor 3 zones voor 17,15 euro. 's Avonds bij terugkomst ingecheckt bij het hotel. Op de kamer aangekomen moesten wij op een slaapbank liggen en hadden wij een douche zonder gordijn en gelijk naast het toilet (kamer 2). Bij de receptie om andere kamer gevraagd maar kon alleen voor de tweede nacht. De tweede nacht hadden we een tweepersoonsbed en een bad op de kamer. Dit was een hele voorruit gang. Helaas deed de koelkast het niet en het warme water was op nadat het bad gevuld was geweest (kamer 303) De volgende ochtend kan je dan pas weer warm douche of je moet 1,5 uur wachten zeiden ze bij de receptie. Het ontbijt is goed en genoeg keuze voor een frans ontbijt. Wij hadden dit hotel gevonden via veiling.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8patrick29-08-2013

perfect

ook geboekt via veiling site lekker met ze tweeen even weg. perfect hotel alles was eigenlijk top daar ligging, binnen 15 min onder de eifeltoren

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8pascal vanderlinden25-08-2013

prima hotel

Hotel geboekt via veilingsite. Voor die prijs een fantastisch hotel. 23 augustus geweest, en dan is het rustig in parijs. Zo konden wij gratis parkeren bij het hotel buiten, waar je normaal voor moet betalen Je kunt ook voor 10 euro op de parkeerplek van het hotel staan. Wij konden deze reservering annuleren toen bleek dat we buiten het hotel gratis konden staan, prima service dus. Het ontbijt was ok, croissants, broodjes, yoghurt, paar soorten vleesbeleg en kaas, en toen wij er waren was er voldoende plek, Als iedereen tegelijk komt ontbijten is er wel een probleem maar tegenover ligt inderdaad een bakker (zondag gesloten) en supermarkt. Treinstation ligt op vijf minuten lopen en geeft een prima aansluiting (tik in Asnieres sur seine en niet parijs!!!). Je rijdt vanuit NL alleen maar op de snelweg, en hoeft slechts 4 km hooguit door deze buitenwijk van Parijs te rijden, dus geen stress voor mensen die het niet prettig vinden zich per auto door een grote stad te verplaatsen .

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8jlsreingoud15-08-2013

Mooi gelegen hotelappartementen

Parijs. De stad gebouwd op historie. Wandelen, genieten, kijken en dat continu. Na een dag wandelen is zeer fijn bijkomen in Residhome Asnieres. Gelegen op een mooie locatie: nieuwbouwwijk, trein op loopafstand.

Het appartement nodigt uit om weer eens terug te keren evenals het personeel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8Tessa12-08-2013

Erg goed hotel!

Erg mooi hotel, ik ben 2 keer eerder in Parijs geweest. Maar, dit was toch zeker wel het beste hotel. Kamer erg netjes, grote ruime badkamer, klein keukentje met vaatwasser en magnetron en een heerlijk bed met tv aan het voeten eind. Ook wat ik vaak mis in hotels is een lekker ontbijt. Maar dat was hier ook erg goed! Veel keus en erg lekker. Wat wel jammer was: de eetzaal was erg klein, je moest dus soms in de rij staan om te gaan ontbijten. Verder is een een bus en metro op loopafstand, wat natuurlijk ideaal is, je zit zo in het mooie Parijs!

Gereisd met partner in mei 2013

Aparthotel Residhome Paris Asnieres info