Reviews over Asnières (Hauts de Seine)

Goede ligging station, bedbank drama, goed ontbijt

Anna,
    9-5-2015

Wij (2 volwassenen/2 kids) zaten in een 2k app met 1 slaapkamer (1 groot matras/1 dekbed) en in woonkamer een bedbank: dit was een drama! doorgelegen, ook niet te doen voor kinderen, schandalig voor zo'n keurig complex! Er zijn blijkbaar ook 3k app (ik weet niet bij welke reisorg.) Schoon,netjes,gratis wifi,2 tv's,vaatwassertje (+1 tab),sponsje en afwasmiddel,weinig inventaris (lekker uit eten gaan!),koelkast,badkamer met bad en scherm,fohn,voldoende handdoeken, zeepjes. Wij boekten incl. ontbijtbuffet (7.00-9.00 uur) dit was zeer uitgebreid (het was niet druk): fruit,div.broodjes/croissantjes en beleg, div. soorten cereals,sappen,thee,div. soorten koffie (pads),warme/koude melk, div. yoghurtjes in 1 woord geweldig! Receptie niet altijd even vriendelijk (ligt aan de bezetting). Treinstation ligt op paar minuten afstand, loket 's avonds helaas dicht, wel automaat voor creditcard (geen pin). Let op navigatie Asnieres sur Seine anders kom je in hartje Parijs zoals wij met oude tomtom!

leuk hotel

mevrouw Stikvoort,
    23-9-2014

Fijn verblijf gehad, mooie kamer. Badkamer ziet er mooi uit maar door ontbreken van douchescherm of passend douchegordijn was douchen een drama. Hele badkamer liep onder. Ligging goed, aansluiting ov prima. Pizzeria om de hoek lekker gegeten. Supermarkt en bakkertje ideaal

Mooie ruime kamer, maar wel vies

Erik,
    12-6-2014

Bij aankomst werd onze kamer gelijk opgewaardeerd. Met 2 volw. en 2 kinderen in een kamer met 2 slaapkamers en een woongedeelte. Mooie grote kamers. De kamers waren wel vies. De vloer kleefde, vlekken op de muren en over de bank hebben we handdoeken gelegd.

Het ontbijt stelde niet zo veel voor, maar je kon zoveel eten als je wilde.

Vanaf het hotel was het ongeveer 10 minuten lopen naar de metro. Die bracht je zo bij de Eiffeltoren. Het metrokaartje moest je uit een automaat halen.

In de omgeving van het hotel zitten een bakker, een supermarkt, een pizzeria, en Japans restaurant en een bistro. Wij hebben bij de pizzeria gegeten, de prijs en de kwaliteit waren goed.

Prima verblijf!

Francina,
    5-5-2014

Via veiling geboekt. Gebouw ligt handig wanneer je met de auto naar Parijs gaat. Ontbijt prima, in sfeerloos zaaltje. Lift, gangen en kamers erg schoon en nieuw. Vriendelijke ontvangst.

goed hotel

mevrouw Verweij-Huijbers,