Camping L'Ile Demoiselle

6.9Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Annet Sur Marne

Op vakantie geweest naar L'Ile Demoiselle?

6.9Voldoende

• 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

14 reviews over Camping L'Ile Demoiselle

• 2018
    7Linda21-08-2018

Camping bij aankomst gesloten.

Meerdere jaren zijn we op de terugweg van onze vakantie een paar nachten op deze camping verbleven. Ook dit jaar waren we dat weer van plan. Toen we daar aankwamen was het hek gesloten en was er een berg vuil voor gestort. We nemen dus aan dat de camping voor goed gesloten is. De borden staan nog wel aan de kant van de weg. Erg jammer, we vonden het altijd een eenvoudig maar fijne camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7pevank12-08-2016

Overnachtingscamping bij Parijs

Wij hebben hier een nachtje gestaan omdat deze camping op een perfecte afstand is van onze woonplaats. Er was plek zat, ruime tot zeer ruime plekken met elektra en water vlak bij. Prijs is laag, je moet wel een muntje kopen om te kunnen douchen, a 1,50 voor 6 minuten. Douches en toiletruimtes matig schoon (Franse slag) maar wel voldoende, geen warm water voor de afwas. Bakker op korte afstand in het dorpje. Wel geluid van vliegtuigen en de weg, maar als je met een camper of caravan bent niet hinderlijk. Eigenaren zijn vriendelijk. Ideale camping als je op een goedkope manier Parijs eens wilt bezoeken, of naar Disneyland wilt gaan. Komen hier zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Linda18-08-2014

Prima voor een paar nachten

Mooie, groene camping met vriendelijke franse eigenaren. Prima als je Parijs wilt bezoeken. Je kunt in het hoogseizoen nog tot laat de camping weer op. Verder wel basic. Sanitair simpel maar wel schoon. Warm water tegen betaling (€1,50 per jeton). Bij aankomst vraagt de beheerder naar het aantal overnachtingen en dien je vooraf (contant) te betalen. Bij slecht weer is het terrein echt drassig. Iets om rekening mee te houden als je met caravan of camper op pad gaat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 4J. Zegers08-08-2013

Nooit meer!

Ligging voor bezoek Parijs en/of Eurodisney is redelijk tot goed. Camping grenst aan een drukke weg, maar daar heb je niet op alle plaatsen last van. Plaatsen zijn goed afgebakend en ruim tot zeer ruim voor franse begrippen. Staat van het sanitair is vergane glorie en wordt niet goed schoon gehouden. Er was meestal geen warm water terwijl een douchemunt toch 1,50 euro kost. Verder was er gedoe over de prijs bij vertrek. We hadden een placement voor een caravan met stroom en 5 personen. Naast de caravan hadden we 2 kleine puptentjes opgezet voor de kinderen om in te slapen. Verder geen voortent oid. Bij aankomst was er een tarief bepaald voor placement caravan en de personen. Bij vertrek werd het aangepast naar placement caravan en 2 tenten en 5 personen en 2 katten. Daarmee werd het tarief per nacht behoorlijk veel hoger dan oorspronkelijk. En natuurlijk sprak toen niemand meer iets anders dan rap Frans. Ik heb nog nooit eerder zoiets meegemaakt en was er ook behoorlijk ontdaan over.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Rolof31-07-2013

heerlijk rustig en alle ruimte

Wat een heerlijke rustige camping. Wij waten in hoogseizoen en mochten zelf een plek uitzoeken. Naast de rivier. Plek zo groot dat zowel de tent als de auto in de schaduw konden staan. Sanitair was schoon. Geen camping winkel of restaurant. Camping beetje rommelig maar daar hou ik wel van niet van die netjes op een rijtje plekjes. Prima uitval basis voor Parijs en Euro disney. Vlak bij is een recreatie plas waar we heerlijk hebben gezwommen. Hiervoor moet je wel betalen. 15 euro voor 2 volwassenen en 1 kind. Wij hebben ons gedurende 1 week prima vermaakt. Als je naar Parijs wil even naar Torcy rijden en daar de trein pakken naar Parijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5Fam K12-08-2012

Vreemde sfeer, wel goedkoop voor disney

Wij zijn 1 nachtje geweest omdat de camping in Jablines vol zat. Er hangt een rare sfeer. Als je gewoon leuke, goede campings gewend bent zou ik je deze niet aanraden. Verwilderd, geen camping winkel. Ik durfde mijn kinderen niet alleen te laten. Douches zijn zo klein dat je je niet normaal kunt aankleden. Toiletten wel schoon. Wij wilden zo snel mogelijk weg, maar wel goedkope oplossing voor Disney.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8rian05-08-2012

Verassend mooie camping heel dichtbij Disney

Mooie camping 9km van Disney speeltuin voetbalveldje rustige camping en ook belangrijk heel erg goedkoop wij 2volwassenen en 3kinderen in het hoog seizoen 25,50 per nacht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Fam. van Dijk18-09-2011

Goede plek, vlak bij disneyland.

De plekken zijn prima en groot. Gastvrij. Eigenaar spreekt uitstekend Engels. Lawaai van weg viel ons mee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9G en D24-08-2011

Zeer prettige camping met parijs als leuk extra

De naastgelegen canping van Jablines zat stampvol en we werden hiernaar toe doorverwezen. Wat een verademing! Grote plaats van ca 200m2 bij de kinderspeelplaats en genoeg schoon en comfortabel sanitair vlakbij. Het is een camping om tot rust te komen en toch kunnen de kleine kinderen zich vermaken en hebben de ruimte. Gezellig praatje met de buren is hier nog mogelijk. Voor inkopen en eten moet je naar Annet s/M wat 10 minuten lopen is. Wij komen hier zeker weer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Pjdv16-03-2011

Prima camping als slaapplek.

Camping Iíle demoiselle Annet sur Marne is een prima camping om alleen een goedkope overnachting te hebben. Disneyland en Parijs liggen op een goede afstand. Dit is geen camping om een dagje op de camping te zitten. Het sanitair is beperkt. Maar omdat er veel vaste gasten op de camping staan, die hun eigen douche en wc in de stacaravan hebben, valt de wachttijd voor de douche mee. Nogmaals je gaat niet naar deze camping voor het sanitair en de camping zelf. Je staat op deze camping omdat je naar Parijs gaat of naar een pretpark.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008