Annet Sur Marne

We hebben een aantal aanbieders voor Annet Sur Marne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Annet Sur Marne voor je op een rij gezet:

Reviews over Annet Sur Marne

Camping bij aankomst gesloten.

Linda,
    21-8-2018

Meerdere jaren zijn we op de terugweg van onze vakantie een paar nachten op deze camping verbleven. Ook dit jaar waren we dat weer van plan. Toen we daar aankwamen was het hek gesloten en was er een berg vuil voor gestort. We nemen dus aan dat de camping voor goed gesloten is. De borden staan nog wel aan de kant van de weg. Erg jammer, we vonden het altijd een eenvoudig maar fijne camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Overnachtingscamping bij Parijs

pevank,
    12-8-2016

Wij hebben hier een nachtje gestaan omdat deze camping op een perfecte afstand is van onze woonplaats. Er was plek zat, ruime tot zeer ruime plekken met elektra en water vlak bij. Prijs is laag, je moet wel een muntje kopen om te kunnen douchen, a 1,50 voor 6 minuten. Douches en toiletruimtes matig schoon (Franse slag) maar wel voldoende, geen warm water voor de afwas. Bakker op korte afstand in het dorpje. Wel geluid van vliegtuigen en de weg, maar als je met een camper of caravan bent niet hinderlijk. Eigenaren zijn vriendelijk. Ideale camping als je op een goedkope manier Parijs eens wilt bezoeken, of naar Disneyland wilt gaan.

Komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

heerlijk rustig en alle ruimte

Rolof,
    31-7-2013

Wat een heerlijke rustige camping. Wij waten in hoogseizoen en mochten zelf een plek uitzoeken. Naast de rivier. Plek zo groot dat zowel de tent als de auto in de schaduw konden staan. Sanitair was schoon. Geen camping winkel of restaurant. Camping beetje rommelig maar daar hou ik wel van niet van die netjes op een rijtje plekjes. Prima uitval basis voor Parijs en Euro disney. Vlak bij is een recreatie plas waar we heerlijk hebben gezwommen. Hiervoor moet je wel betalen. 15 euro voor 2 volwassenen en 1 kind. Wij hebben ons gedurende 1 week prima vermaakt. Als je naar Parijs wil even naar Torcy rijden en daar de trein pakken naar Parijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Verassend mooie camping heel dichtbij Disney

rian,
    5-8-2012

Mooie camping 9km van Disney speeltuin voetbalveldje rustige camping en ook belangrijk heel erg goedkoop wij 2volwassenen en 3kinderen in het hoog seizoen 25,50 per nacht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Goede plek, vlak bij disneyland.

Fam. van Dijk,
    18-9-2011

De plekken zijn prima en groot. Gastvrij. Eigenaar spreekt uitstekend Engels. Lawaai van weg viel ons mee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011
Annet Sur Marne scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews