Hotel Fasthôtel Paris Ouest Achères

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Fasthôtel Paris Ouest Achères voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fasthôtel Paris Ouest Achères in het Nederlands

Met oudere kinderen

fantastische plek

ron
15-5-2011

echt super leuk voor de kinderen voor je eigen en het is ook nog niet te duur dus stel je eens voor een supermooie plek die leuk is voor iedereen en ook nog niet zo duur is

mwoah

henk
24-1-2011

het hotel heeft een prachtige ligging maar is niet zo goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fasthôtel Paris Ouest Achères in Achères, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fasthôtel Paris Ouest Achères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.