Camping Municipal Le Pre Bailly

Camping Municipal Le Pre Bailly

4,5

Matig

3 reviews over Camping Municipal Le Pre Bailly in het Nederlands

Omgeving is mooi, sanitair goor!

Miras
5-8-2018

Mooie omgeving. Veel wandelpaden. Leuke watervallen. Sanitair vreselijk vies!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie omgeving slecht sanitair

Fam. Van de Veluwe
5-8-2017

Mooie omgeving, Hebben geboekt via NOA word veel beloofd via de site maar in praktijk niet is. Sanitair is te klein voor zoveel mensen en niet altijd schoon. Warm douchen is zeldzaam omdat er veelste veel mensen op de camping zijn /kampen. Camping ligt aan de rivier maar je mag maar bepaalde tijden er in.

Mooie plek, droevig sanitair

Bergliefhebber
29-7-2017

Mooi gelegen aan de rivier, vriendelijke beheerster spreekt Engels en een gedreven française, niets is haar teveel. Erg jammer dat de speeltuin in aanbouw was dus kon er niet altijd gespeeld worden. Ook het sanitair wordt met de Franse slag schoongemaakt, douches zijn soms warm en soms douche je ijskoud. Warm water om af te wassen is er als je het treft, verschillende malen koud afgewassen Achter op de camping een tweede sanitair gebouw maar geen warm water. De tweede WK van onze vakantie kwamen er toiletbrillen.. Onder voorwaarde mag er in de rivier worden gezwommen, zonder opblaasbanden e.d. en niet op de dam lopen, de dorpelingen houden t goed in de gaten en komen in actie bij een overtreding,. De rivier is heel koud, maar met de hoge temperaturen lekker om af te koelen, iets minder geschikt voor kleine kinderen. Er is een Een groot sportveld voor de jeugd. In de omgeving erg veel te doen, wandelen kan vanaf de camping, omgeving is erg mooi en groen en rustig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Le Pre Bailly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Pre Bailly in Vuillafans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Pre Bailly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.