Camping International du Lac

3.3Onvoldoende

Frankrijk, Franche-Comté, Vésoul (Haute Sâone)

3.3Onvoldoende

• 3.8Eetgelegenheden
  • 2Staat v/h sanitair

Meer camping info

31 reviews over Camping International du Lac

• 2019
    2Wals14-06-2019

Nooit weer

Smerig zeer verouderd sanitair ,s avonds geen verlichting in toilet.poort zou om 11 uur dichtgaan savonds na een hapje eten stonden we om 20.00 voor een dichte poort .receptie dicht ,tot een duitse medekampeerder langskwam bleek dat je ietsxmoest hebben om de poort te openen ,hebben we nooit gekregen,hun hebben toen hhet hek geopend voor ons. S nachts onveilig gevoel wel mooie ruime plekken

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    4Leen30-09-2018

Povere uitstraling en gedateerd.

Ideaal voor een tussenstop als je geen hoge eisen stelt. Geen wc papier,op de toiletten doorkijkgaatjes, 2 Franse en 2 gewone wc. Vieze geur en donker sanitair. Douches niet gebruikt vanwege bedenkelijke infrastructuur. Warm water is lichtjes lauw. Sanitair is vanaf 23u tot 7.30u gesloten!!! Dan heel eind lopen tot buiten de camping naar een nabij gelegen speelterrein. Plaatsen zijn redelijk mooi, gras en kiezel op terrein. 6 map.stroom. plaats zelf uitzoeken. WiFi schandalig duur:1€ voor 1uur en 5€ voor ganse dag. Prijs : 22,40€ 2pers,caravan en stroom, en dat op 30.9! Is toch een hoge prijs, dan mag er wel wifi bij zijn. Geen 3 waard, heb al mooiere gehad met 2! Geen winkel in de buurt, wel groot recreatie terrein vlak naast de camping. Mooie wandeling rond de vijver. Stad te voet op 30-45 min lopend. Wij gaan er nooit meer heen.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 6Hans Pl01-03-2018

Gaat best, kan beter

Prima camping voor onderweg. Voor een hond betaal je in categorieën. We kennen deze camping al sinds ’95 en keren zo nu en dan terug. Het sanitair is niet in overeenstemming met het tarief. Het zou fijn zijn als op de in voor- en naseizoen gesloten sanitair gebouwen is aangegeven dat ze gesloten zijn. Communiceren dus!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

6Luc49918-02-2017

Mooie camping maar zeer triestig sanitair

We passeerden hier net een jaar geleden (in 2015 dus). Men was aan het werken aan het sanitair gebouw, dus ik dacht dat dat wel goed ging komen. Ongeveer exact een jaar later passeren we hier dus weer en ongelooflijk: het leek of er niet één tegeltje, nageltje of wat dan ook verplaatst was in heel die tijd.

Hoe spijtig voor een camping met dergelijke mogelijkheden, zo'n mooi terrein, mooie indelingen, mooie omgeving van het meer.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in februari 2016

• 7J. Grondman12-06-2016

Om Vesoul te bezoeken of als doorreiscamping

Meer naast de camping. Gemeentezwembad 200m (met reductie). Niet zo vriendelijke/stugge ontvangst. Oud sanitair, s-morgens 09:30 nog even vuil als de avond ervoor, het geheel doet "hummelig" aan. (twee staan/franse- en twee zit wc-s), dames en heren gescheiden, geen bril, geen wc-papier. Afwaswater soms wel soms niet warm. Douches (zeer) sterke straal, niet erg warm (niet te regelen) en klein (moeite om kleren droog te houden en een hele kunst om ze droog weer aan te trekken, vooral omdat het licht (te) snel uit gaat. Huisdieren toegestaan (ik stond in de poep). Beperkt aantal camper- en caravanplaatsen (campers en caravans mogen niet op het gras) en niet groot tot klein met klein beetje gras, waarvan de helft tamelijk permanente in gebruik. De tentplaatsen zijn (veel) groter. Broodservice, geen winkel(tje). De camping moet het niet van de faciliteiten op de camping hebben vind ik, maar van (de betaalde) die erom heen. Goede fiets- en wandelpaden in de regio, 30-45 min. lopen naar Vesoul. Relatief duur vind ik: camper, stroom, twee personen voorseizoen e19,50 p/nacht en geen drie sterren waard maar twee. Camperplaats naast de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 7eric27-09-2015

goede doorreiscamping

De camping ligt vlak bij de nationale weg. Hij ligt bij een heel mooi meer met een omtrek van ca 6 km. Het sanitair is wat verouderd maar proper. Storend is de verlichting: als je in de douche staat, gaat het licht automatisch uit. Wij betaalden € 19,20 per nacht met de Acsi kaart.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in september 2015

• 7Luc49905-04-2015

Voor mij: goede doorreiscamping

De camping ligt zeer dichtbij de veel gebruikte alternatieve weg die tolvrij is tussen Luxemburg en Lyon. Hij is open gans het jaar door, dus ideaal vb. voor overwinteraars bij heen en terugreis. (helaas heb ik hem moeten leren kennen omdat mijn echtgenote, tijdens de passage bij het huiswaarst keren, dringend moest opgenomen worden in het grote moderne nabijgelegen hospitaal van Vesoul.

• 5Eetgelegenheden

Alleen gereisd in maart 2015

• 4michel15-12-2014

voor een nacht

Dit jaar weer overnacht op doorreis. Camping gaat al jaren achteruit en dat geldt zeker voor het sanitair en personeel. Sanitair vies met altijd natte vloeren en je staat tijdens het douchen in het water van je medegebruikers. Personeel ziet er niet uit en geeft niet het gevoel dat je welkom bent. Wel mooie plaatsen en mogelijkheid om aangekoppeld te staan en dicht bij de R.N. daarom alleen voor 1 nacht voor ons geschikt.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Gijs en Jodi12-03-2014

Goede overnachtinngscamping

Goede overnachtingscamping aan de rand van Vesoul. Zijn hier 2 nachten geweest op weg naar het zuiden. Ruime plaatsen (je kunt zelf kiezen) en schoon sanitair. Gelegen bij het meer waar je kunt zwemmen en f=diverse soorten fietsen kunt huren. Daar is ook een bar/restaurant.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Hans Plantinga13-10-2013

Goede doorgangscamping

Prima camping voor onderweg voor billijke prijs. Voor een bezoekje aan de leuke stad Vesoul moet wel even de auto worden gepakt. Van de naastgelegen Peugeot-/citroën- fabriek geen enkele hinder. In '95 stonden we er enkele dagen. De kinderen hebben zich toen prima vermaakt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013