Camping Le Moulin de la Fraite

Camping Info

Meer campinginfo

19 reviews over Camping Le Moulin de la Fraite

• 5Mary-Ann Vermeulen17-08-2010

Voor de natuurliefhebber/visser zonder wensen

Deze camping is slecht onderhouden en op punten (zwembad bv) zelfs gevaarlijk. Bij het zwembad hangt een briefje "verboden te zwemmen", maar volgens de eigenaar hangt dat briefje er alleen omdat het wettelijk verplicht is; van hem mag er best in gezwommen worden. De eigenaar is een rebel die niet aan allerlei regeltjes wil voldoen en de camping op zijn manier wil runnen. Niks mis mee tot op zekere hoogte.... Sanitair is verouderd maar wordt wel netjes schoon gehouden. Warm water op vastgestelde uren. Er is een visvijver met forellen, dus voor vissers een paradijs denk ik. Op de website van de camping stond dat de camping een privéweggetje naar het Lac de Vouglan zou hebben...wij hebben het niet gevonden. De kinderen konden niet op een veilige manier het water in. Met een grote caravan is de toegang tot, maar vooral het vertrek van de camping een hachelijke onderneming. Een camping vooral voor natuurliefhebbers zonder wensen .

• 5Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen