Camping Des Grands Champs

2 reviews over Camping Des Grands Champs in het Nederlands

goede en geweldige camping

sylvia
25-5-2009

heerlijk rustig en mooie caming lekker ruime standplaatsen lekker aan de doubs zitten, er is geen animatie maar dit zoeken wij ook niet, de omgeving bied genoeg te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009
2007

rustig gelegen camping aan de rivier de Doubs, niet ver de

Luc Mol
7-9-2007

rustig gelegen camping aan de rivier de Doubs, niet ver van het gezellige stadje St.Hippolyte (supermarkt, bakker, terrasjes, enz.) Ligt aan de wandelroute GR5 (Nederland - Middellandse Zee).

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 07 2007 14:22:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Grands Champs in St. Hippolyte (Doubs), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Grands Champs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.