Reviews over Sennecy-le-Grand (Saone et Loire)

Goed bezig op deze camping!

Zoever,
    16-10-2018

Mooie opzet van terrein. Op veld, afhankelijk van plek, wel wat ver lopen naar sanitair en best donker ‘s avonds. Sanitair wordt continu schoongehouden, ‘s avonds zie je eind augustus in het glazen dak ook je buren douchen 😊. Afhaaleten mega-snel klaar, ook grotere bestellingen, en lekker! Zwembad inderdaad wat klein, maar zou ook niet weten waar ze kunnen uitbreiden. Gezellig binnenplaatsje met goede koffie, ijsjes etc. Animatie ook prima (NL). Wij vonden het gebied van de Bourgogne links van de snelweg wel wat mooier qua natuur, maar dat is prima te bereizen vanaf deze camping. Aanrader is het klimpark in Givry, geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar (vanaf 6/7 mogen ze mee in het grote gedeelte) en sommige parcours waren zelf voor de sportieve vaders te pittig! Maar er zijn zoveel, je kunt nooit alles in 1 dag doen. Veel Engelse op de camping, de meeste gasten blijven echter niet lang. Wij bleven een week, ook door het mooie weer.

Topper

Ron,
    10-9-2018

Alles op deze camping straalt kwaliteit uit!

fantastische ligging bij een landhuis, 15 min van snelweg, ideaal gelegen voor het maken van fietstochten op gewone fiets, racer of ATB. Prachtig verwarmd zwembad, binnen en buiten. Goed restaurant en afhaal-pizza's op de camping. daarnaast ook nog een winkeltje en bar.

Héérlijk

Marco,
    9-9-2018

Prachtige schone camping, super visvijver, vriendelijke mensen. Ideale camping voor een iets langere tussenstop.

Mooi plek

Frank,
    30-8-2018

Camping is nu geheel voor tenten en caravans. Geen huisjes meer. Dat is top.

Zwembad is aangepast voor. Kleine zwembad op veld is zandbak geworden.

Goede optie. Verzorgd. Kunnen wel wat meer doen aan het licht 's avonds.

Helaas gaf de eigenaar me een plek onder een lekkende harsboom. Dit wist hij van te voren. Vond ik erg jammer. Voor de rest goede camping.

Super!

Kitty,
    13-8-2018

Super heerlijke camping met heerlijk restaurant erbij! Heel ruime plaatsen en schoner kan sanitair niet zijn. Enige minpuntje: het zwembad is erg klein en daardoor erg vol met mn kleine kinderen. Zou fijn zijn als de camping achter op het veld een extra bad maakt voor de kleintjes zodat het huidige bad ook fijn is voor ouderen om rustig te zwemmen en aan te liggen.

Sennecy-le-Grand (Saone et Loire) scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews