Camping Municipal de Salins les bains

Meer campinginfo

2 reviews over Camping Municipal de Salins les bains

• 8H. de Graaf02-09-2011

Echt e municipal

Dit is een echte Municipal camping. Aan de rand van het stadje bevindt zich dit terrein. De beheerder was vriendelijk en correct. Omdat we er in september waren,was er geen broodservice. Op een kleine 10 minuten lopen van de camping zat een warme bakker. De plaatsen zijn door heggen afgescheiden en ruim genoeg. Het sanitair was gewoon en goed. Geen grote luxe, maar alles functioneerde naar wens. Op een kleine 200 meter kon men pizza's halen en verder in het plaatsje waren enkele restaurants. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Het gebied rondom Salins les Bains is erg mooi.

• 8Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal de Salins les bains