Camping Municipal de Salins les bains

1 review over Camping Municipal de Salins les bains in het Nederlands

Echt e municipal

H. de Graaf
2-9-2011

Dit is een echte Municipal camping. Aan de rand van het stadje bevindt zich dit terrein. De beheerder was vriendelijk en correct. Omdat we er in september waren,was er geen broodservice. Op een kleine 10 minuten lopen van de camping zat een warme bakker. De plaatsen zijn door heggen afgescheiden en ruim genoeg. Het sanitair was gewoon en goed. Geen grote luxe, maar alles functioneerde naar wens. Op een kleine 200 meter kon men pizza's halen en verder in het plaatsje waren enkele restaurants. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Het gebied rondom Salins les Bains is erg mooi.

Gereisd Met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Salins les bains in Salins-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Salins les bains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.