Saint-Maurice-sur-Vingeanne

Reviews over Saint-Maurice-sur-Vingeanne

Deze B&B (Chambres d Hôtes) is een fantastisch adres als 4

31-7-2013

Deze B&B (Chambres d Hôtes) is een fantastisch adres als tussenstop op reis via de Route du Soleil. Op zo'n 50 km boven Dijon. Niet direct langs de snelweg, maar 20 km naar het oosten.

De voordelen hiervan: Je volgepakte auto staat hier echt veilig tegen inbraak; rust en natuur,

Xavier Quinot is de eigenaar en runt de B&B duidelijk met plezier. Het chateau is al 200 jaar familiebezit.

De kamers; 2x 4 pers. suites en 1 gite, zijn authentiek ingericht en ruim. Als gezin (4 pers) krijg je de suite: 2 kamers met badkamer voor 109 euro... Echt goedkoop en heel bijzonder om in een torenkamer te logeren. De prijs is laag vanwege de afstand tot de snelweg. Het ontbijt is voor Franse begrippen uitgebreid: broodjes, cereals, yoghurt, koffie, thee, jam, rabarber, franse kaasjes en een scharreleitje.

Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013