Lodge Les Cabanes des Grands Lacs

Lodge Les Cabanes des Grands Lacs

Lodge

1 review over Lodge Les Cabanes des Grands Lacs in het Nederlands

Zoooo bijzonder, hier moet je naar toe!

remco1977
7-8-2014

In juli 2014 een week verbleven in een drijvende hut op het water (Robinson hut). Adembenemend mooi, leuk en gezellig! Onze kinderen van 4, 7 en 10 jaar vonden dit de leukste plek waar we geweest zijn!. Deze bijzondere locatie heeft ongeveer 15 boomhutten en 6 drijvende hutten verspreid over een enorm groot "park" met 4 grote meren. Je waant je alleen op de wereld op deze (bewust) basic hutten maar waanzinnig mooi afgewerkt. De hutten zijn de slaapkamers en buiten heb je een eigen vlonder met grote tafel en parasol. Je kijkt uit over een prachtig meer. Je hebt er verder niets maar de kinderen hebben zich geen minuut verveeld, spelen in en om het meer, vissen, met een rubberboot varen. op 300 meter is er een zeer luxe douchehuis waar je heerlijk even kunt douchen e.d. gratis water en koffiemachine. Je kunt zwemmen in het mooie zwembad van de verderop gelegen camping maar je wilt hier toch niet weg! Iedere dag zetten ze een rijk gevulde picknickmand voor je deur. Hier moet je zeker heen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Les Cabanes des Grands Lacs in Rougemont (Doubs), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Les Cabanes des Grands Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.