Camping Les Marronniers

Camping Les Marronniers
4,6

Matig

7 reviews over Camping Les Marronniers in het Nederlands

Duur, niets te bieden, vies, doorrijden dus!

André
13-8-2012

Deze zomer (augustus) op de terugweg de camping voor één overnachting gebruikt, stond goed aangegeven langs de RN, en heeft 4 sterren. Bij inschrijving gelijk afrekenen en dat is normaal als je passant bent. Wel een duurdere camping maarja, met 4 sterren... Nou een plaatsje was er wel en de plek mochten we zelf kiezen. Als je de camping opgaat zie je alleen maar lege plaatsen! ongeveer 10 plaatsen bezet van de (in ieder geval) 130! Plaatsen tussen coniferen, zonder kale plekken in het gras. Eerste plaats die ons wat leek stonk naar poep en/of mest. Verderop geprobeerd, hier hetzelfde luchtje iets minder sterk. tijdens het stabilliseren van de caravan zeker 5x gestoken door muggen en horzel. Een insectenplaag. Binnen blijven in de caravan dan maar! Het toiletgebouw is een gore bende! Uit de jaren 70, en wellicht ook niet meer schoongemaakt sinds dien. Antikalk middelen nog nooit van gehoord! Eén leuk kinderspeeltuintje, maar daar worden de honden en katten blijkbaar ook uitgelaten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Vergane glorie

Johan
3-4-2012

Was vroeger een aardige camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Echt nooit meer!!!!

Marja
29-8-2011

Hier terechtgekomen 'dankzij' het Campings Onderweg boekje, 4 sterrencamping??? Echt niet! Het is nog niet 1 ster waard. Toen we aankwamen stonden er nog 3 andere gasten en 2 verlaten caravans, vermoedelijk vaste standplaatsen. Verder compleet leeg. Net gekeken op de website van de camping. De getoonde foto's zijn zeer oud. Jaren geleden is het vast een bloeiende camping geweest, maar nu vergane glorie! Sanitair erg oud en vies en overal rommel. Grote plaatsen afgebakend door 2 meter hoge en 2 meter brede coniferen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Deze camping is mooi voor een overnachting.

J Slot
12-9-2010

De ontvangst op deze camping is wel spontaan. Natuurlijk, bij aankomst op de camping geeft het naambord aan, dat dit een 4 sterren camping is. Na aanmelding blijkt dat deze waardering wel gedateerd zal zijn. Voor 1 nacht, tussenstop, is deze camping wel acceptabel, goede gelegenheid om te douchen, en een hapje te eten. de eigenaren doen goed hun best, om het de gasten naar de zin te maken. De staanplaatsen zijn groot genoeg, en hebben een mooie ligging.

Gereisd Met partner in augustus 2010

De meest ongastvrije/vieze camping in jaren!

Hans
15-8-2010

Doe jezelf dit niet aan: Ga hier niet heen!

Na aankomst bij Les Marronniers werden we door de beheerder naar een veldje gestuurd waar onze camper helaas vast kwam te zitten in de zachte kleigrond. Ik ben naar de receptie gegaan om hulp te vragen. De eigenaar wilde ons alleen helpen als we meteen € 15 contant betaalden. Ik dacht eerst dat hij een grap maakte en maar hij draaide zich om en riep me toe dat ik eerst moest betalen of het anders zelf maar moest regelen.

Daarna maar even gedouched in een smerig toiletgebouw, waar helaas geen warm water (meer?) was. Bovenop de WC cabines ligt reparatiehout en een oud bed. Ik begon nu te begrijpen dat er slechts enkele gasten op de camping aanwezig waren. Verder waren er nog een paar standplaatsen bezet door oude verlaten caravans.

Onze indruk van "het restaurantje" was ook niet goed. Ik een groezige schuur waar hun herdershond ook rondloopt worden door een wat viezig aandoende mannetje en zijn vrouw (de eigenaars?) friet gebakken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

goed

Marianne
9-8-2009

Grote plek voor tent of caravan, rustige camping. Er is gelegenheid op de camping om wat te drinken en te eten.

Gereisd Met partner in Sun Aug 09 2009 14:21:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Fijne camping! Leuke ontvangst door aardige gastvrije (en

marianne
29-4-2006

Fijne camping! Leuke ontvangst door aardige gastvrije eigenaar en zijn vrouw. (en niet te vergeten door de Duitse Herder Bruce) Je kan er op de camping vissen. Sfeer is zeer gemoedelijk. Mooie plekken. Camping is zeer hondvriendelijk. Je kan er heerlijke kip eten!

Gereisd Familie in juli 2004

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Marronniers in Rochefort-sur-Nenon (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Marronniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.