Géén boekingskosten

Meer camping info

18 Reviews over Municipal Les Promenades

• 8Jolanda en Peter18-08-2018

Voor 1 nachtje prima

Op terreis hier 1 nachtje gestaan. Veel nederlanders die hier ook langer vertoeven, met mooie standplaatsen aan het water. Sanitair ruim en schoon met toiletpapier, zeep en handdoekjes. Verder weinig faciliteiten op de camping, geen brood voor de ochtend, geen bar of restaurant. Wel een bar/restaurant op 2 min. Lopen, schijnt goed te zijn, maar hebben wij geen gebr uik van gemaakt. Standplaatsen zijn ruim, met schaduw. Voor 1 nachtje is het prima, maar het zou fijn zijn als er een pizzakar stond en brood voor ontbijt.

• 10Chris Kerr07-07-2017

Great value in a riverside site

The site is splendidly placed alongside the river Loue. It's small enough to be quite informal. The washing facilities are good and clean and the tent-spaces are spacious. Wilfried has recently taken over the site and is upgrading quite a lot of the facilities; he could not have been more helpful and courteous. The camp is ideally placed for shops and a good variety of restaurants - only a few minutes walk away. A great site in a lovely part of France and excellent value.

• 4Helfer08-09-2016

pourrait avoir les commodités necessaires pour CC

Accueil agréable , camping reposant , sanitaires propres !! Pour les vidanges et remplissages il faut aller à l'inter marché ..... Difficulté pour télé et internet . Un peu trop cher 16 euros par nuit en septembre

• 10Bas Rietdijk (Monsieur Orange)02-08-2016

Super gastvrije eigenaren

Alles, het ontvangst door de beheerders echtpaar is zo gastvrij dat we hier op de heen reis als de terug reis hier een aantal nachten verblijven. leuke start en einde van de vakantie.

• 8Hoes josepha18-06-2016

Leuke en rustige camping

De camping is rustig en goed gelegen om uitstappen te doen. De openingsuren liggen te ver uit elkaar , er is Niet heel de dag iemand aanwezig.Het sanitair is heel proper .de uitbaters helpen zoveel ze kunnen.
    Je kan veel informatie vinden bij de uitbaters om prachtige uitstappen te doen . winkel en Bakker zijn op loopafstand

• 9hans26-08-2015

fantastisch

Zeer mooie ligging, mooi gebied,aan rivier rustig gelegen, verzorgde camping zeer vriendelijke eigenaar als echtpaar, praten Duits en frans mooie grote plekken, zeker de moeite waard als langer verblijf winkels en restaurant in de buurt, afstand ca 200 m

• 9Anita06-08-2015

Relaxed

We waren hier met familie, eigenlijk bedoeld als tussenstop, maar het is ons zo goed bevallen dat we er 2 weken zijn gebleven (mede door het mooie weer). We stonden met onze caravans tegenover elkaar, niet aan het water. Wat achteraf een hele goede keus was, want de meeste mensen zochten een plek aan het water, waardoor het bij ons heerlijk rustig was. Een supermarkt en restaurantjes binnen loopafstand. Het sanitair is eenvoudig, maar werd steeds netjes schoon gehouden door de eigenaresse. Haar man zorgde voor de buitenboel, allebei steeds druk, hielden alles goed in de gaten, maar vielen niet op. Altijd bereid je vragen te beantwoorden en waar nodig verder te helpen (in het Duits of Frans). Waar word je tegenwoordig nog uitgezwaaid als je huiswaarts keert, we gaan er vanuit dat dat positief was.... Kortom een heerlijk relaxte vakantie!! Mede dankzij de eigenaren/beheerders

• 9Herman Jaspers22-07-2015

Prima en gezellige camping!

Dit voorjaar zijn we er voor de 2e keer heen gegaan vanwege de goede ervaring vorig zomer. Ontzettend mooie plaatsen aan de rivier. De kleine dingetjes zijn te koop in het dorpje en er is een prima grote supermarkt met benzinepomp net buiten het plaatsje. Het restaurant " Logies de France " serveert uitstekende lekker maaltijden. Het echtpaar met kind is inderdaad buitengewoon aardig en behulpzaam en het sanitair is "als nieuw " Z`n geld dubbel en dwars waard.

• 8Mietie20-08-2014

Heerlijke plek aan het water

Camping ligt aan het water. Het is er heerlijk rustig. Op 300 m. Loopafstand van het dorpje Guingey waar alles te krijgen is, met een prima slager en bakker. Eetgelegenheden genoeg. En een supermarkt is er ook. De eigenaren zijn heel hulpvaardig en spreken beiden Frans en Duits. Sanitair werd prima onderhouden en het terrein zag er keurig uit. Voor onze honden een paradijsje. We konden zo vanaf de camping het veld in. Een aanrader deze camping

• 9Staat v/h sanitair
  • 8boudewijnrijk26-07-2014

prima camping, super vriendelijke beheerders

Typische camping municipal, met wat verouderd sanitair, an simpele voorzieningen. wel hele grote percelen 120m +. Het bijzondere is wel de hele vriendelijke beheerders, die echt hun best doen om alles schoon te houden, en altijd in zijn voor een praatje of voor goede raad. Dorpje wat doods, met wat resten van vergane glorie.

Camping Municipal Les Promenades info

Camping-informatie