Camping Municipal Les Promenades

18 reviews over Camping Municipal Les Promenades

• 2018
    8Jolanda en Peter18-08-2018

Voor 1 nachtje prima

Op terreis hier 1 nachtje gestaan. Veel nederlanders die hier ook langer vertoeven, met mooie standplaatsen aan het water. Sanitair ruim en schoon met toiletpapier, zeep en handdoekjes. Verder weinig faciliteiten op de camping, geen brood voor de ochtend, geen bar of restaurant. Wel een bar/restaurant op 2 min. Lopen, schijnt goed te zijn, maar hebben wij geen gebr uik van gemaakt. Standplaatsen zijn ruim, met schaduw. Voor 1 nachtje is het prima, maar het zou fijn zijn als er een pizzakar stond en brood voor ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Bas Rietdijk (Monsieur Orange)02-08-2016

Super gastvrije eigenaren

Alles, het ontvangst door de beheerders echtpaar is zo gastvrij dat we hier op de heen reis als de terug reis hier een aantal nachten verblijven. leuke start en einde van de vakantie.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Hoes josepha18-06-2016

Leuke en rustige camping

De camping is rustig en goed gelegen om uitstappen te doen. De openingsuren liggen te ver uit elkaar , er is Niet heel de dag iemand aanwezig.Het sanitair is heel proper .de uitbaters helpen zoveel ze kunnen.
    Je kan veel informatie vinden bij de uitbaters om prachtige uitstappen te doen . winkel en Bakker zijn op loopafstand

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9hans26-08-2015

fantastisch

Zeer mooie ligging, mooi gebied,aan rivier rustig gelegen, verzorgde camping zeer vriendelijke eigenaar als echtpaar, praten Duits en frans mooie grote plekken, zeker de moeite waard als langer verblijf winkels en restaurant in de buurt, afstand ca 200 m

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Anita06-08-2015

Relaxed

We waren hier met familie, eigenlijk bedoeld als tussenstop, maar het is ons zo goed bevallen dat we er 2 weken zijn gebleven (mede door het mooie weer). We stonden met onze caravans tegenover elkaar, niet aan het water. Wat achteraf een hele goede keus was, want de meeste mensen zochten een plek aan het water, waardoor het bij ons heerlijk rustig was. Een supermarkt en restaurantjes binnen loopafstand. Het sanitair is eenvoudig, maar werd steeds netjes schoon gehouden door de eigenaresse. Haar man zorgde voor de buitenboel, allebei steeds druk, hielden alles goed in de gaten, maar vielen niet op. Altijd bereid je vragen te beantwoorden en waar nodig verder te helpen (in het Duits of Frans). Waar word je tegenwoordig nog uitgezwaaid als je huiswaarts keert, we gaan er vanuit dat dat positief was.... Kortom een heerlijk relaxte vakantie!! Mede dankzij de eigenaren/beheerders

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Herman Jaspers22-07-2015

Prima en gezellige camping!

Dit voorjaar zijn we er voor de 2e keer heen gegaan vanwege de goede ervaring vorig zomer. Ontzettend mooie plaatsen aan de rivier. De kleine dingetjes zijn te koop in het dorpje en er is een prima grote supermarkt met benzinepomp net buiten het plaatsje. Het restaurant " Logies de France " serveert uitstekende lekker maaltijden. Het echtpaar met kind is inderdaad buitengewoon aardig en behulpzaam en het sanitair is "als nieuw " Z`n geld dubbel en dwars waard.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Mietie20-08-2014

Heerlijke plek aan het water

Camping ligt aan het water. Het is er heerlijk rustig. Op 300 m. Loopafstand van het dorpje Guingey waar alles te krijgen is, met een prima slager en bakker. Eetgelegenheden genoeg. En een supermarkt is er ook. De eigenaren zijn heel hulpvaardig en spreken beiden Frans en Duits. Sanitair werd prima onderhouden en het terrein zag er keurig uit. Voor onze honden een paradijsje. We konden zo vanaf de camping het veld in. Een aanrader deze camping

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8boudewijnrijk26-07-2014

prima camping, super vriendelijke beheerders

Typische camping municipal, met wat verouderd sanitair, an simpele voorzieningen. wel hele grote percelen 120m +. Het bijzondere is wel de hele vriendelijke beheerders, die echt hun best doen om alles schoon te houden, en altijd in zijn voor een praatje of voor goede raad. Dorpje wat doods, met wat resten van vergane glorie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Serena23-01-2014

Briljant! Zo'n vakantie wil je elk jaar!

In 2012 zijn wij naar Les Promenades geweest. Waar wij de tijd van ons leven hebben gehad. Prachtige lokatie, prachtig uitzicht en de camping werd tot in de puntjes verzorgd (badhuis was ontzettend proper).

De camping beheerders (man, vrouw samen met hun kindje) zijn de warmste en meest gastvrije die ik ooit meegemaakt heb. Altijd vrolijk, altijd behulpzaam (onze boodschappen naar de camping rijden als ze ons weer zag tobben). in die 2 weken een fantastische band opgebouwd met ze.

Zodoende hebben wij besloten om dit jaar weer in Quingey te gaan kijken. Want ook het dorp is ontzettend gezellig. En in het hotel tegenover de camping kan je echt fantástisch eten!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Siemens25-08-2013

Voor herhaling zeker vatbaar

Prijs, ligging: fantastisch! De dame van de camping is van origine Duitse en spreekt Duits En Frans! De echtgenoot is van origine Fransman maar spreekt perfect Duits! Als je niet beter weet dan zou je denken dat hij ook van Duitse afkomst was, kortom je kunt met Frans Duits maar ook Engels terecht. De stokbroden en croissants die je kunt bestellen zijn in een woord g e w e l d i g! Het is beslist de moeite waard om een langer verblijf te plannen want je kunt alle richtingen uit en de camping is een prima uitvalt basis! Het sanitair is uitmuntend! De eigenaresse is super behulpzaam en weet je alle mooie plekjes, kaasproducenten en meer te vertellen! Chapeau! Hard werken, maar het ziet eruit alsof zij met vakantie zijn!

Gereisd met partner in januari 2013

1 tip over Camping Municipal Les Promenades

• Mietie, 20-08-2014

Leuke uitstapjes te maken naar Besancon en watervallen etc in de omgeving

0 vragen over Camping Municipal Les Promenades

• Aantal campingplaatsen50 tot 200